BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I år så skal jeg blande edikk med ajax. Funker fett!! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Ok. Nå lukter det litt vondt på badet her. Har alt vasket med skuremiddel med sitron for ikke så altfor lenge siden men lukten ser ikke ut til å avta. Burde jeg vaske med eddik? Og hva skal jeg blande oppi? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ok. Nå lukter det litt vondt på badet her. Har alt vasket med skuremiddel med sitron for ikke så altfor lenge siden men lukten ser ikke ut til å avta. Burde jeg vaske med eddik? Og hva skal jeg blande oppi? Bare å blande det ut med vann. Du kan eventuelt prøve å la ett glass sitron eller ett glass eddik stå på badet over natten. Har ikke prøvd dette ut selv. Edikk er jeg forresten jævla sikker på funker.. vasket kattekassa sist her om dagen, og alle som har katt innendørs vet hvor jævlig det lukter der fra amoniakken av urinen deres. Vasket med edikk og deretter noe grønnsåpe. Lukten ble BORTE og kattene fryder seg alltid over en nyvasket kattekasse de kan markere i. Herlig. Ikke bland edikk med f.eks grønnsåpe, da vil ikke såpen skumme seg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Hmm... Jeg har fått høre at man ikke skal bruke grønnsåpe på badefliser, da. Kan dette stemme? Pluss at når jeg var på hotel så vaska personalet med klor... For all del, kan sikkert bruke litt eddik, men er bare litt skeptisk. Det er alt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg bruker eddikk siden jeg har katter og ikke kan bruke klor (de forveksler det med urinlukt og kan finne på å markere hvor du har vasket med klor). Eddikk er midlere å bruke, men funker som bare f. Kommer til å stinke eddikk i en time eller to, men med klor vil det jo lukte klor også Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Hehe det gjør jo ikke noe, da. Ok, tror jeg går for det, jeg. Hvor mye eddik blander du i vannet og hvordan bruker du det. Bare skrubbe over med svampen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det bestemmer du selv, så lenge blandingen ikke er for svak. Jeg bare heller litt eddikk der jeg skal vaske, skrubber med whatever og så bare skyller/vasker over med vann eller vann med grønnsåpe. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Aight, nice Prøver det, jeg. Tusen takk skal du ha for hjelpen. Jeg kommer med tilbakemelding om resultatet etterpå. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Gjør det! Er spent på om det funker for deg. Hva er det du skal vaske for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå