itnerden Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg skal til å starte en egen bedrift innen telecom-bransjen. Jeg har allerede en stor kunde klar, men står det ved posten hvor jeg skal beskrive hva bedriften min skal bedrive. Jeg vurderte å legge det inn som en eller annen form for 'rådgivning'. Plot: Jeg skal altså reise rundt til bedrifter i landet og selge bedriftsløsinger innenfor data- og telecom for en annen. Hovedsaklig telecom. Jeg eier altså ikke tjenestene selv. Grunnen til at jeg kunne tenke meg dette, er for at det er lett anvennlig i flere situasjoner. Kunne tenkt meg om noen hadde noen innspill og eventuell erfaring på dette. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Ut ifra at produktet ditt er superb og prisen er konkuransedyktig, trengs det fortsatt en god selger for å selge inn. Mennesker har gjerne gode relasjoner til sitt produkt og levrandør, så uansett hvor godt det er, så er mennesker skeptiske. Mtp. at du er selger for en bedrift, så blir det vel en konsulent tjenste, eller selger da (b2b) - mener jeg å tro. Men nå er jeg på ingen måte sikker på dette, så ta det med en trillebår med salt. Endret 6. november 2012 av TomTucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå