Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjenoprettet forhold?

Anbefalte innlegg

Hei.

Håper virkelig ikke noen kjenner igjen meg her for da blir vell fruen meget sint om hun finner ut at jeg åpner meg på en måte anonymt her.

Men til saken, jeg er 21år å hun er 19, det er 3år mellom oss, vi bor sammen og har gjort det i 3måneder siden det var et brudd for en stund siden.

Alltså, vi begge hadde vell ikke vært så særlig trofaste mot hverandre, vi hadde aldrig vært utro så det er sakt, men prating med andre jenter og gutter var det endel av. Hun var vell værst med tanke på hvordan hun skrev til guttene. Men ikke for å legge skylda på noen.

Det ble slutt på en måte som forskrekket meg, hun hadde nettopp kjørt opp å var mye borte, det skjønner jeg for den følelsen av å få førerkort er vell passe herlig. Jeg var hjemme å slappet av den kvelden, hadde laget middag til oss som hun ikke hadde tid til å spise for hun skulle ut med noen venner.

Hun kom hjem midt på natten med godteri til meg for hun kanskje hadde dårlig samvitighet.

Dagen etterpå så våknet hun sinnsykt tidlig og jeg skjønte at noe var feil, hun dusjet å jeg gikk inn på badet å sjekket telefonen hennes, hun ble helt hysterisk, å som jeg trodde så hadde hun avtalt å møte en fyr som jeg vet godt hvem er.

Jeg sa til henne at hun kunne bare glemme forholdet om hun dro til han, dette sa jeg på en serriøs måte, jeg dro for at hun skulle få til å tenke godt over hva hun gjorde, ringte henne 20minutter etter jeg hadde dratt å da var hun til han å de hadde ligget å kysset med hverandre. dette var etter 2år i et forhold med henne. Det ble slutt å jeg flyttet ut.

Vi mistet kontakten i 2måneder, hun levde singel livet på en helt annen måte enn meg, på 2måneder hadde hun hatt sex med 16stk, dette er ikke tull. Å med tanke på at vi bor på en liten plass så var kanskje 60% av disse bekjente og 10% gode kompisser.

Det var en god kompiss hun hadde holdt på med en stund, det ble nokk for meg å jeg havnet i basketak med han, jeg tapte som faen å fikk noen gode dager i ettertid.

Det gikk enda 1måned, da begynte vi å prate sammens, vi startet veldig rolig å opparbeidet oss, det så ut til å funke veldig bra.

Jeg har flyttet inn til henne å vi bor sammens, men problemet er alltså..

Hun virker så "care" hun bryr seg så lite om meg, hvordan jobb dagen min har vært å slike ting, det går ikke å føre en samtale med henne å hun blir helt sinnsykt sur for bagateller.

Som om jeg kommer hjem 30minutter forseint, om jeg ikke svarer henne på meldinger hun sender, hun skal vite hvem jeg er sammens med, eksakt navn og ALLE. Å hun er helt sinnsykt forbannet iforskjell til hvordan hun var før.

Hvordan skal jeg forholde meg til de hun pulte når vi ikke var sammens, som var kompissene mine? Selfølgelig prater jeg ikke med de noe mere men de kontakter meg å ikke ser helt greia??!

Søskenbarne mitt har flørtet endel med henne? Jeg vet at han har pult ei som har hatt type å han kjenner jeg veldig godt, jeg kan være idiot å si det til han? Eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om hun er redd for at du skal være utro siden hun dreit så i deg, og hun fortsetter å være det sier meg at hun egentlig ikke bryr seg om deg, men har en syk sjalusitanke på at hun eier deg (når hun ringer deg og vil vite eksakt hvor du er, med hvem, osv).

Alt i alt så er det idiotisk av deg å bli sammen med henne igjen. Hun har vist seg som en førsteklasses bitch og fortjener ikke det du har å tilby.

''Kompisene'' dine som ikke ser problemet med å pule ei kjerring som du nettopp gjorde det slutt med og som du tydeligvis hadde fremdeles følelser for burde du bare overse og glemme. Kan de ikke se at det de gjorde var galt mot deg så kan de bare ryke og reise sammen med kjerringa.

Lenke til kommentar

Synes du ikke at du selv fortjener bedre? Hun fikk sjansen sin med deg, men ødela den, grundig og.

Tenker at som nevnt over her, siden hun sliter såppas med sjalusi, så vet hun selv at du fortjener bedre enn henne.

Du sier at dere har det veldig bra sammen nå, men høres ikke slik ut, etter hva du beskriver. Hun kommer bare til å bryte deg mer og mer ned med tiden med oppførselen sin.

Kom deg videre, for din egen del! Se hva verden har å tilby. :)

Lenke til kommentar

En grunn til at hun er så sykelig sjalu mot deg kan være at hun frykter at du kommer til å gjøre akkurat det samme som hun gjorde mot deg. Uansett burde du gjør som alle andre her sier, kom deg vekk! Du fortjener mye bedre en dette!

Lenke til kommentar

Hahahahaha. Unnskyld, men du ble sammen med en jente igjen etter slik oppførsel? Hun har hatt seg med 16 stk på 3 mnd da dere ikke var sammen og du godtar det? Hun har hatt seg med noen du kjenner, venner av deg, og du blir sammen med henne igjen? Fysj. Nei, dump henne.

samtidig kan du dumpe de "kompisene" hu har pult, ikke verdt å holde kontakt med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Høres ut som en pen oppskrift på lidelse, om det er det du vil ha.

Kan du se om det er noe du har gjort for å få henne så sint?

Det å ha sex med 16 stk på to mnd er kanskje en hevnreaksjon, men kanskje det gikk mer ut over henne enn hun hadde trodd i utgangspunktet. Jeg tror hun skammer seg og legger skylden over på deg.

Lenke til kommentar

Hmm, komplisert situasjon...

...eller ikke. Dump henne øyeblikkelig. Hvis det er følelser som stopper deg må du bare drite i følelsene et øyeblikk for å gjøre hva som er riktig for deg.

...og skaff deg nye kompiser er du snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...