Cuneax Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kunstner ser for seg framtidens krigere. Disse insektene vil drepe deg Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 USA med sine allierte er vel i full sving allerede med dette, de bruker jo delfiner så hva annet de bruker kan man jo bare lure på.. Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 De skulle heller brukt politikere.. Mindre brukbar for sammfunnet ellers enn insekter. 2 Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 De skulle heller brukt politikere.. Mindre brukbar for sammfunnet ellers enn å torturere insekter. [sorry hvis dobbelpost. redigerings knappen og alt annet scriptet på forumet nekter å virke for meg inkludert "varslinger" knappen.] Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 De skulle heller brukt politikere.. Mindre brukbar for sammfunnet ellers enn insekter. Epic Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 dette blir vel noe upålitelige greier skulle jeg tro... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg tror artikkelforfatter har misforstått litt. Dette er kunst og ikke konseptbilder. Bildene sier noe om vanviddet med tanker som dette heller enn at det er ment som noe konsept for fremtiden. Prosjektet er et kunstnerisk konsept i seg selv, men konsepter er bildene ikke. Lenke til kommentar
Knut Remi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ser ikke for meg at innsekter vil egne seg til krigføring med klassiske våpen. Men derimot, er det mange ting innsekter kan, som vi mennesker eller teknologien vi bruker i dag ikke kan. Ser for meg mest nytte innen spionasje og sabotasje. Innsekter som planter overvåkningsutstyr, en vepseflokk som distraherer fienden, eller kakkerlakker som saboterer fiendens elektronikk. Mulig vepsene kunne blitt utstyrt med en dødelig dose gift da, og tatt livet av flere fiender slik. Men dog, samlingen med modifiserte kreaturer var nok mer kunst enn konsepter ja, slik som en skurtreskersau, gravemaskinbille, osv. I min mening tror jeg målet var å få oss til å tenke over hvordan han ga egenskaper fra menneskelige maskiner til innsekter og dyr. Og hvordan noen av dyrene allerede hadde egenskapene fra før. Mer så, enn kule krigsinnsektskonsepter. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 En videreføring av "insektene" som blir brukt i Dan Brown's bok, Iskaldt bedrag, altså med andre ord Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 trur ikkje humla greier å flyge med en kanon på ryggen, når den så vidt greier å flyge seg sjølv (som dei har bevist) så kan den jo ikkje bærer meir vekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg