Gå til innhold

[Løst] Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?

Offentligheten i Norge skryter over at vi har et moderne demokrati, sannheten er at den ikke fins!  

171 stemmer

1. 1. Har vi et demokrai?

• NEI
      84
    • JA
      87

Anbefalte innlegg

I Norge er nesten 1000 mennesker tatt av dage med blåsyre siden 10. januar 1940, fordi de stod i veien for globalistenes planer om å rive ned Norge.

Seriøst? Det er jo helt skrekkelig! Hvorfor har jeg ikke hørt noe om dette? Hvor kan jeg lese mer om dette?

Det er slike saker som du leser i VG, Dagbladet, Aftenposten og alle de andre KGB/FSB avisene i vasallstaten Norge, hvor de driver dank i sin arbeidstid. Har de hørt, eller vet de hva det vil si å arbeide for pengene?? Nei, det er et fremmedord. Den røde pressen alene i dette landet har kroner 6 milliarder i året til å spre desinformasjon til folket. De er som hjernevaskede høns og skjønner intet.

Man trenger ikke å ha god fantasi for å skjønne at pressen i dette landet er landssvikere på linje med GHB og Jens S pluss JGS og Mr 36,9 -Bongo fra Kongo. (AP) Hvor alle de andre innenfor V-H aksen er like "bad" som DAB radioen i dag.

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=3229

Her kan dere studere teknikken KGB og Fsb benytter for å lure homser først og fremt til å jobbe for seg, ikke for det- det er også mange andre som er hektet av FSB. Landssvikere kalles de. I russland skyter de dessetører. Der finnes det ikke levende svikere.

O g kuler er ikke mangelvare, noe som de har like mye av som horer og blåsyre. KGB. NKVD likeså, forløperen med andre bokstaver men ingen forskjell på metodene.

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=91&t=3126&p=4288&hilit=767+mennesker#p4288

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Norge er nesten 1000 mennesker tatt av dage med blåsyre siden 10. januar 1940, fordi de stod i veien for globalistenes planer om å rive ned Norge.

Seriøst? Det er jo helt skrekkelig! Hvorfor har jeg ikke hørt noe om dette? Hvor kan jeg lese mer om dette?

Det er slike saker som du leser i VG, Dagbladet, Aftenposten og alle de andre KGB/FSB avisene i vasallstaten Norge, hvor de driver dank i sin arbeidstid. Har de hørt, eller vet de hva det vil si å arbeide for pengene?? Nei, det er et fremmedord. Den røde pressen alene i dette landet har kroner 6 milliarder i året til å spre desinformasjon til folket. De er som hjernevaskede høns og skjønner intet.

Okay, men hvem har blitt drept med blåsyre, og hvordan vet vi det?

Lenke til kommentar

Her kan dere sette dere inn i sakens kjerne- det er ikke så rent lite å sette seg inn i:

http://www.jostemikk.com/nye-opplysninger-forer-abb-familien-enda-mer-inn-i-losje-roysa/

Nå kjenner Norulv Øvrebotten ALLE skytterne ved navn som var på Utøya. Derav et kvinnfolk.

Norulv kjenner til 766 som er tatt livet av. Jeg fester lit til at hans anslag er riktig og kan enda legge til at tallet er høyere.

Lenke til kommentar

Okay, men hvem har blitt drept med blåsyre, og hvordan vet vi det?

Hvis du er veldig interessert i å se hvem noen av dem er så finner du mange av dem på nettsiden min, hvor Norulv Øvrebotten har skrevet om politikere først og fremst. Johan Jørgen Holst ble drept med blåsyre.

Presten og politikeren (Bondepartiet) Nils Trædal ble drept. (Ut av et vindu)

Jan Viborg ble også skjøvet ut av et vindu på et hotell i Danmark til døde.

Drapene på ekteparet Paust.- Orderud gård Dødsskvadronen til regjeringen i Norge.

Kai Holst som ble funnet skutt i ei høyblokk i Sverige i 45. (Jens C H & Co)

Alle gode nordmenn ble skutt rett ned, fordi de kjente til statskuppet- av 10. januar 1940- de måtte bort.

Her er en liten lenke til å lese seg opp om hva som egentlig foregår:

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=114&t=3080

Lenke til kommentar

Man trenger ikke å ha god fantasi for å skjønne at pressen i dette landet er landssvikere på linje med GHB og Jens S pluss JGS og Mr 36,9 -Bongo fra Kongo. (AP) Hvor alle de andre innenfor V-H aksen er like "bad" som DAB radioen i dag.

Her kan dere studere teknikken KGB og Fsb benytter for å lure homser først og fremt til å jobbe for seg, ikke for det- det er også mange andre som er hektet av FSB. Landssvikere kalles de. I russland skyter de dessetører. Der finnes det ikke levende svikere.

O g kuler er ikke mangelvare, noe som de har like mye av som horer og blåsyre. KGB. NKVD likeså, forløperen med andre bokstaver men ingen forskjell på metodene.

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=91&t=3126&p=4288&hilit=767+mennesker#p4288

Men hvem var det som ble drept av blåsyre? Har du noen eksempler? Det var nemlig det jeg var interessert i.

Lenke til kommentar

Men hvem var det som ble drept av blåsyre? Har du noen eksempler? Det var nemlig det jeg var interessert i.

Ja, J J J dvs Johan Jørgen Holst Utenriksminister, som falt for en honningfelle og døde av arsenikk.

Honningfelle er slike stasi-julier- som er horer- som dreper med gift. Dette var nevnt i de forrige innlegg.

Honningfeller er Kgbs/fsbs vanlige metode å hekte noen på- spesielt i politikk. Men også i narkomiljøet.

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Ja, J J J dvs Johan Jørgen Holst Utenriksminister, som falt for en honningfelle og døde av arsenikk.

Interessant. For Johan Jørgen Holst døde, så vidt jeg vet, av hjerneslag. Har du noe bevis for at han ble forgiftet med arsenikk?

Lenke til kommentar

Interessant. For Johan Jørgen Holst døde, så vidt jeg vet, av hjerneslag. Har du noe bevis for at han ble forgiftet med arsenikk?

Jeg kan i den forbindelse fortelle deg at MANGE som blir tatt med arsenikk, atuomatisk får denne diagnosen. Dette er velkjente toner- hertesvikt. Videre kan jeg også fortelle deg om en som har blitt forgiftet, men overlevde ved å ha ligget i koma i en uke. Steinar Bastesen kjenner jeg personlig meget godt- han fortalte meg i 2009 at han fikk "kaffesyre" ja arsenikk i kaffekoppen sin på stortingets kantina. Så du ser at hvis du er en GOD nordmann, så skal du helst ikke besøke blodbadsglobalistene.

http://bmonline.no/html/bastes.html

Dette har foretgått i flere generasjoner hos CCCP Kgb, som startet opp i Norge i 1935. Hvis du spiller en fotball kamp med redelige dommere, så kan jeg bare fortelle deg at i Norge finnes knapt en eneste oppegående dommer i tinghusene omkring. Bare berm.

Og altfor mange politi er befengt i dette helvetet frimurerlosjene. Således at alt er korrumpert. Samme gjelder stortinget. Olemic Thommessen er frimurer og til og med stortingspresident.

I hht straffelovens §330 har han IKKE lov å være på stortinget, dvs nasjonalforsamlingen. Men det bryr dem seg ikke om.

Nå har også Norulv Øvrebotten overlevd dette.

http://bmonline.no/html/nulv.html

Han fikk bl.a. tilbud fra sønnen til Jens C Hauge, om å motta 50 millioner kroner for ikke å avsløre KGB konteksten,

Norulv ba han å reise til h..... Johan Fredrik Remmen, som har arvet advokatkontoret med KGB spisskompetanse av faren.

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Jeg kan i den forbindelse fortelle deg at MANGE som blir tatt med arsenikk, atuomatisk får denne diagnosen. Dette er velkjente toner- hertesvikt. Videre kan jeg også fortelle deg om en som har blitt forgiftet, men overlevde ved å ha ligget i koma i en uke. Steinar Bastesen kjenner jeg personlig meget godt- han fortalte meg i 2009 at han fikk "kaffesyre" ja arsenikk i kaffekoppen sin på stortingets kantina. Så du ser at hvis du er en GOD nordmann, så skal du helst ikke besøke blodbadsglobalistene.

Dette har foretgått i flere generasjoner hos CCCP Kgb, som startet opp i Norge i 1935. Hvis du spiller en fotball kamp med redelige dommere, så kan jeg bare fortelle deg at i Norge finnes knapt en eneste oppegående dommer i tinghusene omkring. Bare berm.

Og altfor mange politi er befengt i dette helvetet frimurerlosjene. Således at alt er korrumpert. Samme gjelder stortinget. Olemic Thommessen er frimurer og til og med stortingspresident.

I hht straffelovens §330 har han IKKE lov å være på stortinget, dvs nasjonalforsamlingen. Men det bryr dem seg ikke om.

Han fikk bl.a. tilbud fra sønnen til Jens C Hauge, om å motta 50 millioner kroner for ikke å avsløre KGB kontesten,

Norulv ba han å reise til h..... Johan Fredrik Remmen, som har arvet advokatkontoret med KGB spisskompetanse av faren.

Nå sklir det ut igjen. Jeg var interessert i Johan Jørgen Holst og hvordan han ble forgiftet med arsenikk. Har du noen bevis, så jeg kan sette meg inn i saken? 

Lenke til kommentar

Han fikk bl.a. tilbud fra sønnen til Jens C Hauge, om å motta 50 millioner kroner for ikke å avsløre KGB kontesten,

Nå sklir det ut igjen. Jeg var interessert i Johan Jørgen Holst og hvordan han ble forgiftet med arsenikk. Har du noen bevis, så jeg kan sette meg inn i saken? 

Jeg har ikke mer å bevise for deg, du har allerede fått fortalt at JJJ ble utsatt for en Honningfelle. Om du ikke skjønner hva en honningfelle er- så kan du lese det jeg har skrevet. Det du trenger for å sette deg inn i saken er skrevet for mange timer siden!

Norulv Øvrebotten var JJJ sin politiske rådgiver- og han ble kalt blodhunden til Holst, pga hans meget skarpe innsikt i V-H aksen og KGB tilhengerne i norsk politikk.

Kos deg- før du sklir ut av saken!! :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mer å bevise for deg, du har allerede fått fortalt at JJJ ble utsatt for en Honningfelle. Om du ikke skjønner hva en honningfelle er- så kan du lese det jeg har skrevet. Det du trenger for å sette deg inn i saken er skrevet for mange timer siden!

Jeg er fullstendig klar over hva en honningfelle er. Men har du noen bevis for at Jørgen Johan Holst ble utsatt for noe slikt? Det var jo din påstand. Såvidt jeg vet konkluderte legene med at han døde av hjerneslag. Hvis du har noen andre bevis, må du jo komme frem med dette slik at vi kan få klarhet i saken!

• Liker 3
Lenke til kommentar

vi har like lite representasjon som EU, omtrent ingen politisk innflytelse. Partiene appellerer til velgere med uviktig valgflesk og er i total enighet om alle viktige politiske spørsmål som innskrenker folkets rettigheter og ødelegger sosial mobilitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

vi har like lite representasjon som EU, omtrent ingen politisk innflytelse. Partiene appellerer til velgere med uviktig valgflesk og er i total enighet om alle viktige politiske spørsmål som innskrenker folkets rettigheter og ødelegger sosial mobilitet.

Korrekt, det norske folk har null og niks å si på de beslutninger som taes. Det eneste vi får lov til å gjøre for å opprettholde en slags illusjon om vi har noen innflytelse, det er at vi hvert fjerde år får lov til å levere inn en lapp der det står hvem våre herskere skal være de neste fire årene.

For at man skal kunne kalle seg et demokrati så bør Sveits være minimumsstandarden.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja. Grimnir- hvis folket i Norge skjønte hva som egentlig foregår- så hadde de sannelig stemt som jeg gjorde- nemlig satte fyr på denne stemmeseddelen. Hvis alle gjorde det samme, så har galningene på tinget ingen å bedra lenger :hrm:

Ja, det er elendige greier vi er vitne til i dagens vesten. Ikke bare Norge, men Sverige, Danmark, Finland, GB, Germany, Nederland, Frankrike, Belgia og de andre- styrt fra Kreml. NRK kunne gjerne sendt sine programmer i Moskva, ingen hadde merket noen forskjell..

Her kan dere studere Juksemakerne hva de gjorde i 1940-45- hele historien må skrives om! :eek:

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=97&t=432

Blåsyrekartellet:

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=13&t=3318

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over hva en honningfelle er. Men har du noen bevis for at Jørgen Johan Holst ble utsatt for noe slikt? Det var jo din påstand. Såvidt jeg vet konkluderte legene med at han døde av hjerneslag. Hvis du har noen andre bevis, må du jo komme frem med dette slik at vi kan få klarhet i saken!

Man kan legge frem tonn med bevis, men hva hjelper det når de som leser ikke tror på det uansett.- ?

Det er like så usannsynlig som når folket tror blindt på løgnen at ABB var skytteren bak drapene på Utøya. Han kan kun skyte med vannpistol.

9 stykker er tatt for dette. Deriblandt et kvinnfolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...