Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?

Offentligheten i Norge skryter over at vi har et moderne demokrati, sannheten er at den ikke fins!  

171 stemmer

1. 1. Har vi et demokrai?

• NEI
      84
    • JA
      87

Anbefalte innlegg

Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?

Igrunnen er dette fordi folket ikke vet hva de vil, og folket har ansatt sine representanter for å finne ut og fortelle dem hva de vil, samt å tvinge de som fortsatt er usikre på hva de vil til å gjøre det de egentlig vil, enten de vil eller ikke. ;)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He, he, he- mitt yttrykk du liksom. Du kan dette med å vri på flisa for å få langedrag ut av et null??

Det utrykket vet du kom fra PK media osv. Leke kan vi gjøre senere..

I denne tråden er det du som har brakt påstanden inn i diskusjonen, ikke jeg. Hvor du har den fra er ditt problem. Jeg har ikke sagt at Norge er verdens beste land, og jeg kommer ikke til å si det, i hvert fall ikke i denne sammenheng.

Er det bare en stråmann?

Geir :)

Lenke til kommentar

Så du godkjenner at de som døde i ghettoene ble drept?

De laveste estimatene for antall jøder som mistet livet under Holocaust er på ca. 4.8mill, mens de høyeste ligger på 5.9 mill.

http://en.wikipedia....olocaust_deaths

Poenget mitt er at Wikipedia driver historieforfalskning, hvor "omkom" settes til "myrdet". Tallene for "myrdede" er tall fra etter krigen en gang?

Wikipedia under "Poland"

Modern research indicates that during the war about 5 million Polish citizens were killed, including 3 million Polish Jews.[77] According to the Holocaust Memorial Museum, at least 1.9 to two million ethnic Poles and 3 million Polish Jews were killed.[78] Millions were deported to Germany for forced labor or to German extermination camps such as Treblinka and Auschwitz. According to a recent estimate, between 2.35 and 2.9 million Polish Jews and about 2 million ethnic Poles were killed.[79]

Det interessante her blir om også nordmenn bevisst går inn for å omskrive fakta på samme måte, omtale "døde" som "myrdet" -> lyve

Jeg navngir det som å "demonisere tyskerne", se rasisme http://no.wikipedia.org/wiki/Rasisme

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Så om jeg låser deg inne i et rom og gir deg alt for lite mat slik at du dør av sult, har ikke jeg drept deg da?

Hvor er de kildene dine som viser at 3.4 millioner jøder døde under WWII? Det du viste til tidligere var bare en oversikt over polske jøder, hvorfor har du unnlatt å telle med alle jødene fra de andre landene? Var det ikke jøder i Tyskland?

Lenke til kommentar

3.4 mill stammet fra hebraiske forskere - opprinnelig kilde har jeg ikke tatt vare på. Men de seriøse tallene fra Israel er der omtrent.

Altså, du vet ikke hvor mange av de "6 mill" som døde ... du regner med at "6 mill" ble drept ? (det er akkurat det bilde som formidles i Wikipedia --> tyskerne skal demoniseres

Så sier jeg at det kan vurderes som rasisme

Det ser ut som at hlsenteret helst ikke vil være for konkret på tall

http://www.hlsentere...re/leirene.html

slik at folk ikke skal skjønne at summen er tøv?

Tallet 6 mill impliserer

4.2 mill i Auschwitz :( (se overfor hva det tallet er idag)

0.7-0.9 mill i Treblinka :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Prøv å finn kilden, da. Er ikke verre enn det.

Ifølge mine kilder har de 6 millionene dødt som følge av gasskammer, henrettelse, tvangsarbeid og sult i ghettoer. Mener du at nazistene (ikke tyskerne, men nazistene. Det er kun du som ikke klarer å skille mellom dem) ikke var ansvarlige for de dødsfallene som skjedde inne i ghettoene?

Lenke til kommentar

3.4 mill stammet fra hebraiske forskere - opprinnelig kilde har jeg ikke tatt vare på. Men de seriøse tallene fra Israel er der omtrent.

Altså, du vet ikke hvor mange av de "6 mill" som døde ... du regner med at "6 mill" ble drept ? (det er akkurat det bilde som formidles i Wikipedia --> tyskerne skal demoniseres

Så sier jeg at det kan vurderes som rasisme

Det ser ut som at hlsenteret helst ikke vil være for konkret på tall

http://www.hlsentere...re/leirene.html

slik at folk ikke skal skjønne at tallene er tøv.

Tallet 6 mill impliserer

4.2 mill Auschwitz :(

0.7-0.9 mill i Treblinka :(

Dette blir vel OT?

Tyskerne blir heller ikke demonisert. Nazistene som utførte massedrap på jøder blir demonisert.

Om to hundre år, så kommer man til å finne slike som deg som påstår at Breivik ikke drepte noen som helst, men at han er uskyldig. Noen kommer også til å påstå at han bare drepte noen få, og langt i fra så mange som det som stod oppført i media/leksikon osv... De kan jo komme med det samme argumentet: Det finnes intet bevis, og de bevisene som måtte bli fremlagt er fabrikert...

Hva er egentlig vitsen??? Hva er det som er så gøy og givende med dette?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Men da er da vitterlig andre enn kun politikere som mener at Holocaust har hendt?

Ja det er det.

Men det disse gjør er kun å tro på det politikerne og jødene sier, og på de "bevisene" som de kommer med i form av foto ol som de viser folket, for deretter å fortelle dem hva de viser og hvor de er fra.

Og det er sannelig mye rart de viser også for å skylde på tyskerne, jeg har sett at de også bruker bilder fra holodomor, jødenes folkemord på kristne ukrainere før krigen, for å bevise holocaust.

Bider av lampeskjermer, såper ol blir plutselig"beviser" på holocaust fordi de forteller at dette er laget av døde jøder.

Hauger av sko,hår ol. blr også plutselig beviser på holocaust fordi de forteller løgnhistorier om at dette tilhørte jøder som ble gasset ihjel.

Tomme cyklon-b-bokser blir beviser på at jøder ble gasset ihjel osv osv osv osv.

Og folket aksepterer alt dette uten å tenke.

Lenke til kommentar

"Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?"

Vi har samme problemet som USA. "Globalistene" kontrollerer de store formuene. Warren Buffet, George Soros, Bill Gates or noen av dem, de virkelig store hører vi lite til.

Globalistene er eliten. Eliten er "gatekeepers" i Norge også. Resultat blir at posisjoner som riksadvokater, helsedirektører, og kringkastingssjefer fylles med elite eller lojale folk.

Amerikanere skjønner hva som skjer

http://xrepublic.tv/node/910

Ingen som kan tilbakevise at dette er realiteter

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Vi har ikke noe demokrati i Norge, ikke engang det minste snev av demokrati, og det har ingen andre land heller.

Globalistene,dvs zionistene og deres lakeier i regjeringer og byråkrati bestemmeralt. De planla verdenskrigene, deprovoserte tyskland til å angripe, og nektet å akseptere det da tyskland villle forhandle om fred, selv om tyskland da hadde overtaket og var villig til å gi erobret land tilbake.

Zionistjødene og deres lakeier har også forfalsket historien så grundig at alt vi lærte av historie på skolen er feil og kun tjener som propaganda for deres egen agenda.

Jeg vil anslå at den historien vi lærter på skolen er 60 % oppdiktede historier blandet med litt sannhet, og 40 % oppdiktede røverhistorier.

I tillegg kommer alt annet de skjuler for oss når det gjelder politikk og egen agenda,

Kan vi kalle det demokrati når globalistene bestemmer alt, og når de har forfalsket hele historien og ellers skjuler sin virkelige agenda for oss ?

Kan vi kalle det demokrati når våre politikere motarbeider oss, når de selger både oss og landet til utenlandske interesser for å øke sin egen makt ?

Vi kan gi vår stemme til det partiet vi vil, men kan vi kalle det demokrati når politikerne gjør som de vil mellom valgene, og samarbeider på tvers av partigrensene for å motarbeide og undertrykke folket ?

Er vi virkelig så enkle i hodet at vi tror at det på tross av alt dette er demokrati om vi allernådigst får lov til å gi vår stemme til det partiet vi vil vedvalgene ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...