Gå til innhold

[Løst] Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?


Offentligheten i Norge skryter over at vi har et moderne demokrati, sannheten er at den ikke fins!  

171 stemmer

  1. 1. Har vi et demokrai?

    • NEI
      84
    • JA
      87


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordboken er ikke et fagleksikon. Den forteller i hvilke betydninger et ord brukes. Når den norske ordboka oppgir denne definisjonen, så er det fordi det historisk har vært brukt slik. Med rette eller urette, det tar ikke ordboka stilling til. Det har nok sammenheng med det faktum at jesuittene ikke hadde adgang til riket. Da oppstår det lett myter.

 

Men dette er nok et historisk fenomen, jeg har aldri hørt ordet brukt i den betydning i norsk dagligtale.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du sier det så.

 

Geir :)

Joda, sier det- men du vet- det er jo greit å sitte her og taste med noen av dere- Men ikke alt som glimrer er "gull", sa sjura.

 

Og jeg er som sagt ikke her for å bli populær, nix- jeg ønsker at folk skal få lese om hva som egentlig foregår. Fordi det kommer ikke på nazi-kanalene i Norge, NRK og TV2. Er det ikke pussig?

 

Her er en snutt om nazi kanalen fra mange år tilbake. DE har ord på seg å støtte sine allierte, også i dag:

 

http://bmonline.no/html/flyvebl.html

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Her er en snutt om nazi kanalen fra mange år tilbake. DE har ord på seg å støtte sine allierte, også i dag:

 

http://bmonline.no/html/flyvebl.html

De hadde vel strengt tatt ikke noe valg. NS tok med tysk hjelp over NRK og bestemte hva som skulle sendes. Nå hadde jo ikke vanlige folk lov til å ha radio i noe fall, sien de også kunne ta inn allierte sendinger, så NRKs sendinger var det bare NS-medlemmer som hørte. (Noen andre hadde selvsagt en radio gjemt vekk: Huset jeg vokste opp i hadde et slik hemmelig rom i kjellertrappa.)

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BmOnline, jeg ser på deg som en representant for Norgespartiet å regne, så jeg har et spørsmål.

 

Hva er din oppfatning av Internet? Er ikke det noe Norgespariet bør være imot da det er sterkt delaktig i den kulturelle "utvanningen" eller "amerikaniseringen"?

 

Et tilleggsspørmål; muslimer trekkes fram ganske ofte, men hvor står dere på vestlig innvandring? Er det helt greit? Eller skal franskmenn, engelskmenn, tyskere, svensker, dansker, osv. også sendes tilbake til sine hjemland?

Lenke til kommentar

2. Så Jesuitt er ett synonym for politiker?

Bruker alle politikere moralskt forkastelige middler for å nå sine mål? :)

 

Joda, sier det- men du vet- det er jo greit å sitte her og taste med noen av dere- Men ikke alt som glimrer er "gull", sa sjura.

Og jeg er som sagt ikke her for å bli populær, nix- jeg ønsker at folk skal få lese om hva som egentlig foregår. Fordi det kommer ikke på nazi-kanalene i Norge, NRK og TV2. Er det ikke pussig?

Her er en snutt om nazi kanalen fra mange år tilbake. DE har ord på seg å støtte sine allierte, også i dag:

http://bmonline.no/html/flyvebl.html

BmOnline

:wallbash: Det var jo nettopp fordi Nazistene tok over styringen...

NRK hadde ikke den gang ikke noe valg... Hva er det som i det hele tatt gjør noen av dagens partier nazistiske, mener du?

Lenke til kommentar

Et tilleggsspørmål; muslimer trekkes fram ganske ofte, men hvor står dere på vestlig innvandring? Er det helt greit? Eller skal franskmenn, engelskmenn, tyskere, svensker, dansker, osv. også sendes tilbake til sine hjemland?

Du tar nok feil der. Jeg har overhodet intet med Norgespartiet å gjøre. Så det får du stille til rette vedkommende. Men jeg ser at de har et program som heller mot et direkte-demokrati. Altså det motsatte av det som dagens etablissement står for. Jeg for min del synes at folket burde reise seg i protest mot ødeleggelsen av Fedrelandet. Vi ser jo at staten har forlatt plattformen, å være til for folket. Nå er jo folket gjort til syndebukker, gjeldslaver og mammons trelldom for staten. Staten har gått over til å bli en kjeltring i stedet for å være en slags far og hjelper for folket.

 

Helt klart er nordmenn blitt lurt trill rundt- de romerske lovene tar nå både råderetten over land og jordeiendommer uten folkets godkjenning.

Det er det ingen av dere som sier noen ting om.- Skal folket ikke få vite at så sker?

 

Akkurat, det er like så hemmelig som Europabevegelsens stortingsgruppe.- Flere av dere hevder at den er helt legal? Hvorfor er den ikke listet opp i samtlige landsforræderpartiene i Norge?

Eller på stortingtes hjemmeside? Fordi den er ulovlig. Dere som er så ærekjær, se denne: Her er nestleder i Kystpartiet Frank C Jansen. Hans nøkkelkort passet ikke til døren på stortinget dagen etter denne sendingen.

 

http://www.veoh.com/...v323159R4myEKMA

 

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Du tar nok feil der. Jeg har overhodet intet med Norgespartiet å gjøre. Så det får du stille til rette vedkommende. Men jeg ser at de har et program som heller mot et direkte-demokrati. Altså det motsatte av det som dagens etablissement står for. Jeg for min del synes at folket burde reise seg i protest mot ødeleggelsen av Fedrelandet. Vi ser jo at staten har forlatt plattformen, å være til for folket. Nå er jo folket gjort til syndebukker, gjeldslaver og mammons trelldom for staten. Staten har gått over til å bli en kjeltring i stedet for å være en slags far og hjelper for folket.

 

Helt klart er nordmenn blitt lurt trill rundt- de romerske lovene tar nå både råderetten over land og jordeiendommer uten folkets godkjenning.

Det er det ingen av dere som sier noen ting om.- Skal folket ikke få vite at så sker?

 

Akkurat, det er like så hemmelig som Europabevegelsens stortingsgruppe.- Flere av dere hevder at den er helt legal? Hvorfor er den ikke listet opp i samtlige landsforræderpartiene i Norge?

Eller på stortingtes hjemmeside? Fordi den er ulovlig. Dere som er så ærekjær, se denne: Her er nestleder i Kystpartiet Frank C Jansen. Hans nøkkelkort passet ikke til døren på stortinget dagen etter denne sendingen.

 

http://www.veoh.com/...v323159R4myEKMA

 

BmOnline

 

Okei, greit. Men jeg har sett litt rundt på den siden du konstant linker til og der er det i allefall en god del snakk om stenging av grenser o.l. Så kan du kanskje svare på spørsmålet mitt, da fra ditt synspunkt?

Lenke til kommentar

Bruker alle politikere moralskt forkastelige middler for å nå sine mål? :)

 

:wallbash: Det var jo nettopp fordi Nazistene tok over styringen...

NRK hadde ikke den gang ikke noe valg... Hva er det som i det hele tatt gjør noen av dagens partier nazistiske, mener du?

Du, tenk Einar Gerharden benådet quislingene 8 mnd etter krigens slutt. De fikk seg toppjobber i departementene, mens krigsseilerne- dem spyttet han i ansiktet på Grini i 1945.

 

http://bmonline.no/html/grini44.html

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Okei, greit. Men jeg har sett litt rundt på den siden du konstant linker til og der er det i allefall en god del snakk om stenging av grenser o.l. Så kan du kanskje svare på spørsmålet mitt, da fra ditt synspunkt?

Ja, mitt synspunkt har du allerede lest om, og jeg viser til Norges Grunnlov i mitt ressonement.

Den gamle loven om innvandring var slik at det tilhørte folket, folket hadde lov til å naturalisere fremmede inn i kongeriket, men den retten ble stjålet av jesuittene på Stortinget i 1975. Da begynte masseinnvandringen, les nederst på siden under merknader:

 

http://bmonline.no/html/utl_1.html

 

Så jeg mener at det er en god grunn til å stenge grensene, fordi folket ikke har godtatt denne masseinvandingen av 1975, hvor Stortinget og jesuittene endret loven mot folket.

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Du tar nok feil der. Jeg har overhodet intet med Norgespartiet å gjøre. Så det får du stille til rette vedkommende. Men jeg ser at de har et program som heller mot et direkte-demokrati. Altså det motsatte av det som dagens etablissement står for.

Dagens establisment, er det alle partiene på stortinget? I så fall er det ulike meninger blant dem om hvordan demokratiet skal organiseres. Det er mange som mer eller mindre er åpne for såkalt direkte demokrati. FrP foreslo jo direkte demokrati for litt siden. Venstre har en politikk som går ut på å forflytte mer av makten til lokaldemokratiet slik at makten kommer nærmere deg og meg. En kombinasjon av disse forslagene hadde jo ikke vært å forrakte. Uansett har ikke norgespartiet noen helhetlig og god politikk, derfor er det også de ferreste nordmenn som stemmer på dem...

 

Jeg for min del synes at folket burde reise seg i protest mot ødeleggelsen av Fedrelandet.

Hadde det vært noen ødeleggelse av Fedrelandet, så hadde vel flere enn noen med deg, få merket det...

 

Vi ser jo at staten har forlatt plattformen, å være til for folket. Nå er jo folket gjort til syndebukker, gjeldslaver og mammons trelldom for staten. Staten har gått over til å bli en kjeltring i stedet for å være en slags far og hjelper for folket.

Hva slags platform har de forlatt? Hvordan ser denne platformen ut? Er folket gjort til syndebukker? Er vi gjeldsslaver? På hvilken måte? Er ikke staten en slags far og hjelper for folket? Ønsker vi at staten skal være en slags farsfigur?

 

Helt klart er nordmenn blitt lurt trill rundt-

Alle nordmenn er blitt lurt, bortsett fra deg og noen ytterst få som deler dine meninger?

 

de romerske lovene tar nå både råderetten over land og jordeiendommer uten folkets godkjenning.

 

Det er det ingen av dere som sier noen ting om.- Skal folket ikke få vite at så sker?

 

Akkurat, det er like så hemmelig som Europabevegelsens stortingsgruppe.

Den virker ikke akkurat så veldig hemmelig...

Lenke til kommentar

<p>

Bruker alle politikere moralskt forkastelige middler for å nå sine mål? :)

 

Ja, alle politikere bruker politiske virkemidler (political means)

 

"There are two fundamentally opposed means whereby man, requiring sustenance, is impelled to obtain the necessary means for satisfying his desires. These are work and robbery, one's own labor and the forcible appropriation of the labor of others. Robbery! Forcible appropriation! These words convey to us ideas of crime and the penitentiary, since we are the contemporaries of a developed civilization, specifically based on the inviolability of property. And this tang is not lost when we are convinced that land and sea robbery is the primitive relation of life, just as the warrior's trade - which also for a long time is only organized mass robbery - constitutes the most respected of occupations. Both because of this, and also on account of the need of having, in the further development of this study, terse, clear, sharply opposing terms for these very important contrasts, I propose in the following discussion to call one's own labor and the equivalent exchange of one's own labor for the labor of others, the “economic means" for the satisfaction of needs, while the unrequited appropriation of the labor of others will be called the "political means."
http://www.franz-oppenheimer.de/state1.htm#I_a Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Jeg liker å tro at jeg stopper lenge før karakterdrap, selv om det er fristende. Men nå har jeg strengt tatt ingen guder å forsvare. Du må nesten fortelle hvem disse gudene er, så skal jeg svare.

 

 

Eventuelt: Det er utrolig hvordan enkelte anstrenger seg for å finne en alternativ sannhet...

 

 

Ja, og de som har fulgt de tidligere runder om dette vil huske at den angivelige "krigserklæringen" fra '33 var en oppfordring til økonomisk boikott. Hverken mer eller mindre.

 

 

Jeg har da ikke kalt noen her for rasister. Jeg snakket om Kaufman. Han skrev en bok hvor han ga uttrykk for at det tyske folk burde utslettes ved tvangssterilisering. Om du mener at det ikke er rasistisk så kan vi godt diskutere hva rasisme er.

 

 

På samme "grunnlag" som du gjør det. Kunnskap og erfaring. Bare at vi tolker grunnlaget nokså anderledes. Det skyldes at du har valgt deg helt annen kunnskap å tolke. Din erfaring vet jeg strengt tatt ingenting om. Alt jeg kan gjøre er å tolke dine utsagn og spesielt din kildebruk.

 

 

Jeg får si til deg som jeg har sagt til tidligere benektere og skeptikere: Om du ikke vil bli oppfattet som nazist eller rasist, så hold deg for god til å bruke nazistiske og rasistiske sider som kilder. Problemet er selvsagt at alt som Jeff Rense presenterer også finnes igjen på Stormfront og andre åpenbart nazistiske sider.

 

 

De som har fulgt mine innlegg i disse trådene vil vel kanskje mene at det er nettopp det jeg har gjort. Desverre - eller heldigvis, avhengig av øynene som ser - har jeg funnet en annen sannhet enn deg...

 

Det er ikke mengden av etterforskning som er problemet, det er at jeg har kommet til en annen konklusjon. Med mindre du mener at din konklusjon er uungåelig dersom man leter godt nok. Men det faller på sin egen urimelighet. Du sier jo selv at "gudene" har brukt hundrevis av år på å dikte opp en alternativ historie. Det hjelper altså ikke å studere mer, man må på et eller annet tidspunkt bestemme seg for å studere alternativt. Først når man har tatt valget om å forkaste tradisjonelle kilder til fordel for de alternative, kan man havne på din side av gjerdet. Og først med de brillene på, kan man forsterke sin skepsis. Man kommer ikke fra A til B bare ved å studere emnet.

 

 

Og allikevel har vi det bedre enn noensinne, med velstand og stor frihet, inklusive friheten til å poste på forum som dette og si at "makta" lurer oss opp i stry. Hvis "gudene" virkelig hadde drevet med dette gamet i flere hundre år, og endog som brukere her påstår begått overgrep mot "sannhetssøkere" for å skjule konspirasjonen, hvorfor sitter Bjørgulf og Rosario og du og en håndfull andre her nokså fritt og uhindret og avslører den, tildels under eget navn...?

 

Geir :)

 

Med dette med dine guder så mente jeg selvfølgelg jødene, som du forsvarer med nebb og klør og med alle midler, og kaster ut beskyldninger om alt det verste du kan finne på mot dem som våger å kritisere dem.

Det må jo også sies her at du er så hjernevasket at du er ikke klar over selv hva du gjør, og at dette dreier seg bla om din blinde tilbedelse av jødene. Jeg skal ikke dømme for jeg har vært der selv i mange år, og akkurat derfor vet je hvordan dette virker.

 

Men nå er det nå slik at Jeff Rense er ikke nazist, og du burde uansett vite bedre enn å slenge ut slike beskyldninger mot alle som kommer med informasjon som du ikke liker, for faktum er jo at de finner jo ikke opp dennne informasjonen selv.

 

Når det gjelder stormfront, så vil jeg si at du må ikke gå i den fellen som så mange her allerede har gjort, når de i fullt alvor mener at om de ikke liker personen som legger ut informasjonen eller websiden den er på så er informasjonen feil.

 

Poenget her er at det er ganske mange av oss aom prøver å informere folk om sannheten om hva som sjer og skjedde. Det er ikke slik at vi som driver med dett er onde demoner som sitter og produserer falsk informasjon dagen lang, bare for å lure folk til å hate jøder osv.

 

Dette handler om å gå frem sannheten. Det handler om å finne frem til den virkelige historien om hva som skjedde.

Det er ikke snakk om å støtte den ene eller andre siden, det er snakk om hva som er sannheten

 

Ingen er nazist eller rasist om man prøver å finne frem til sannheten, selv om denne sannheten ikke er fordelaktig for jødene.

Dessuten er jødene ingen rase, så man kan ikke være rasist om man kritiserer dem uansett.

 

Det er jo også et faktum at zionist-jødene har en agenda, og disse kontrollerer også historien fordi de og deres lakeier skriver den selv, og de kontrollerer også media og filmindustrien.

Hvordan kan du da blindt stole på disse folkene ?

Og om du stoler blindt på hva disse sier, om at alle som kritiserer dem er onde hatefulle demoner osv. så er det snakk om blind tilbedelse, derfor bruker jeg betegnelsen "jødetilbeder" på slike som tror blindt på det jødene sier.

 

En av hensiktene med myten om "holocaust" er jo også å få folk, og sa spesielt kristne, til å forkaste Jesu budskap til fordel for et budskap om jødene og det "hellige" holocaust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...