Gå til innhold

[Løst] Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?


Offentligheten i Norge skryter over at vi har et moderne demokrati, sannheten er at den ikke fins!  

171 stemmer

  1. 1. Har vi et demokrai?

    • NEI
      84
    • JA
      87


Anbefalte innlegg

Du skriver:"Jeg respekterer ikke lover for å respektere lover. Jeg respekterer lover når de er rettmessige, rettferdige og humane. Jeg respekterer ikke din tro, ikke overhodet, men du skal få lov til å ha den i fred."

 

Her ser vi et lite uttrag fra en som er muslim. Ja, jeg tror ikke det blir fred med slike synspunkter.

Det er årsaken til kriger, når vi får tredd dette ned over hodene våre. Jeg tror mange nordmenn gråter over nettopp dette. Derfor sier jeg, VI har ikke noe folke-demokrati, nix. Det er et globalt helvete som er i emning imot folkets vilje.

 

BmOnline

 

Slike som deg er grunnen til at demokratiet er et onde, når så irrasjonelle og menneskefiendtlige mennesker som deg får stemmerett, er det dømt til å volde skade mot noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare skyte inn, i dagens samfunn er det blitt forbudt av muslimene å ha kors på bedehus og kirker. Det er blitt forbudt å ha hengende bilder av griseunger på føden. Det er blitt forbudt å vise fram juletre eller å ha juletre. Det er blitt forbudt å ha kors om halsen om du arbeider sammen med muslimer.

Nei. Merkelig nok eksisterer ingen av disse "forbudene". Det kan sikkert være noen rabiate muslimer som misliker bilder av griser, men de har hverken makt eller myndighet til å forby det.

 

Den historien er den kjente fjæra som ble til 5 høns. (Godt det ikke var griser...) Det var et sykehus sørpå som valgte å fjerne et bilde av en gris etter en henvendelse. Det skulle de etter min mening aldri gjort, men det var altså et friviilig valg av sykehusets ledelse, ikke noe forbud.

 

Hvordan det skal brukes som argument for å sende hjem de hyggelige muslimene skjønner jeg ikke. De har da ikke klaget på noen av delene.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, vent et øyeblikk! Benekter dere holocaust og mener at jødene er skyld i 2. Verdenskrig?

Jeg har fått nok av dette, jeg trodde dere kun var skrullinger når det kom til politiske styresystemer, men dere er jo helt forstyrret på samtlige nivå.

 

Jeg sier at tyskere demoniseres. Og amerikanske barn traumatiseres med Holocaust-historie :(

Og du ser ikke det? Du tror på denne demoniseringen? Det er enkelt å dokumentere hvordan tyskere tillegges ondsinnede egenskaper. Sjekk saken mot "Ivan den Grusomme". Ingen bevis for Treblinkas eksistens kunne legges fram. De hadde diktet opp en hel dødsleir i propagandaen. Idag regner jeg med at de har fjernet "Treblinka dødsleir" fra Holocaust-historien - hvem vet, kanskje de fortsetter i samme spor?

 

Dette dreier seg ikke om tro, det dreier seg om historiske fakta, det man må legge til grunn i en rettsak.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Wow, vent et øyeblikk! Benekter dere holocaust og mener at jødene er skyld i 2. Verdenskrig?

 

 

Det såkalte "holocaust" skjedde aldri, det hele er en stor svindel.

 

Og det er riktig at jødene var de som egentlig started andre verdenskrig.

"In 1941, a Jewish writer, Theodor N. Kaufman, wrote Germany Must Perish. Kaufman set out a plan for the total destruction of the German population by a very simple method: the mass sterilisation of all German men and women between the age of puberty and sixty years." Les mer her; http://rense.com/general45/zzo.htm

Lenke til kommentar

Nei. Merkelig nok eksisterer ingen av disse "forbudene". Det kan sikkert være noen rabiate muslimer som misliker bilder av griser, men de har hverken makt eller myndighet til å forby det.

 

Den historien er den kjente fjæra som ble til 5 høns. (Godt det ikke var griser...) Det var et sykehus sørpå som valgte å fjerne et bilde av en gris etter en henvendelse. Det skulle de etter min mening aldri gjort, men det var altså et friviilig valg av sykehusets ledelse, ikke noe forbud.

 

Hvordan det skal brukes som argument for å sende hjem de hyggelige muslimene skjønner jeg ikke. De har da ikke klaget på noen av delene.

 

Geir :)

Såååå--å- ikke det?

Da kan jeg opplyse deg om at det ble tatt ned et kors på et bedehus. Ja, det er nok ikke det eneste.

Men det som er saken, hvorfor kan ikke våre seder og vaner ligge i fred og ro? Hvorfor skal vi miste det vi har, mens andre bare skal forlange? Jeg synes ikke det er rimelig.

Og her om juletreet.

http://www.dagbladet.no/2012/11/07/nyheter/juletre/tradisjon/jul/24247511/

Fikk juletrenekt av muslimsk dominert styre. Ja, her ser dere LUSA på gangen!

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Såååå--å- ikke det?

Da kan jeg opplyse deg om at det ble tatt ned et kors på et bedehus. Ja, det er nok ikke det eneste.

Men det som er saken, hvorfor kan ikke våre seder og vaner ligge i fred og ro? Hvorfor skal vi miste det vi har, mens andre bare skal forlange? Jeg synes ikke det er rimelig.

 

Hvorfor ble det tatt ned? Det er ÅPENBART ikke forbudt. Er det så tomt for religiøse argumenter at man må ty til direkte løgner?

 

Og her om juletreet.

http://www.dagbladet...n/jul/24247511/

Fikk juletrenekt av muslimsk dominert styre. Ja, her ser dere LUSA på gangen!

 

BmOnline

 

Ja, privat borettslag (vel og merke i Danmark?) velger å ikke finansiere juletre. Forbud igjen påstår du? Dette er jo demokratisk, dog er det demokratisk i disfavør deg, og da er det plutselig problematisk. Merkelig det der!

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Det såkalte "holocaust" skjedde aldri, det hele er en stor svindel.

 

Og det er riktig at jødene var de som egentlig started andre verdenskrig.

"In 1941, a Jewish writer, Theodor N. Kaufman, wrote Germany Must Perish. Kaufman set out a plan for the total destruction of the German population by a very simple method: the mass sterilisation of all German men and women between the age of puberty and sixty years." Les mer her; http://rense.com/general45/zzo.htm

 

Så jødene startet 2. verdenskrig 2 år etter at den hadde begynt?

Lenke til kommentar

Om du tenker på at Norske fly som dreper tusenvis av uskyldig i Libya, så må jeg dessverre si at jeg overhodet ikke støtter slike drap på mennesker. Jeg mener jeg vil ha meg frabedt å ha på meg dette demon kratiet som fins her.

 

BmOnline

 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt og det var ikke til å misforstå. Du sier alt er lov og rett sålenge befolkningen har stemt det fram. Er det da rett dersom en befolkning går inn for skuddpremie og innvandrere? Ingen kvoter, ser du en mørkhudet på gaten er det bare å plaffe i vei.

 

Er det rett? Dersom folket har kommet fram til må det jo være det? Sterilisering av homofile? Hvor står du på det?

Lenke til kommentar

Så jødene startet 2. verdenskrig 2 år etter at den hadde begynt?

 

Nei det gjorde de ikke..

 

Men om du ikke hadde vært så feig at du ikke tør lese websiden jeg linket til av frykt for sannheten, så ville du oppdage at jødene erklærte krig mot tyskland allerede i 1933.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Slike som deg er grunnen til at demokratiet er et onde, når så irrasjonelle og menneskefiendtlige mennesker som deg får stemmerett, er det dømt til å volde skade mot noen.

Er det slik at du ikke respekterer andre kuturer?

Hvorfor skal jeg respektere din kultur, når du ikke respekterer min?

Der har du det.

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Er det da rett dersom en befolkning går inn for skuddpremie og innvandrere? Ingen kvoter, ser du en mørkhudet på gaten er det bare å plaffe i vei.

 

Det er slik lovene er bygd opp i alle land. Hvis loven sier at å diskriminere innvandrere ved utleie av bolig er rasisme og straffart, så er det rett (det er "rasisme"). Hvis loven sier at papirløse innvandrere er "outlaws", og at man får "$10.000" for i premie for dem på nærmeste politistasjon, så er rett. Det er strukturen i lovene. De som bryter lovene kan få politi på nakken.

 

Er det tillatt å pepperspraye en gammel dame - med døden til følge? Hvis loven sier man kan pepperspraye folk som demonstrerer, og at politimenn ikke kan straffes for å gjøre jobben sin, så blir det også lovlig.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du svarte ikke på spørsmålet mitt og det var ikke til å misforstå. Du sier alt er lov og rett sålenge befolkningen har stemt det fram. Er det da rett dersom en befolkning går inn for skuddpremie og innvandrere? Ingen kvoter, ser du en mørkhudet på gaten er det bare å plaffe i vei.

 

Er det rett? Dersom folket har kommet fram til må det jo være det? Sterilisering av homofile? Hvor står du på det?

Jeg svarte ikke på spørsmålet? Det gjorde jeg, og jeg ser ikke at det er noe forskjell fra det jeg nevnte, jfr Norges demokrati, som jo dreper uskyldige i tusentall, jfr norske bomber i Libya. Men jeg er ikke enig i det demokratiet.

 

Så får du spekulere så mye du vil, mister.

 

BmOnline

 

Jeg respekterer utelukkende kulturer som gir individer frihet til å ytre og utfolde seg.

Jeg respekterer lovene i de landene jeg kommer til.

Og i Iran eller pakistan får jeg ikke lov til å spise svinekjøtt.

Det er jo bare å ramse opp hva som ikke er lov.

 

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Jeg svarte ikke på spørsmålet? Det gjorde jeg, og jeg ser ikke at det er noe forskjell fra det jeg nevnte, jfr Norges demokrati, som jo dreper uskyldige i tusentall, jfr norske bomber i Libya. Men jeg er ikke enig i det demokratiet.

 

Så får du spekulere så mye du vil, mister.

 

BmOnline

 

"Hei! Hvis folkeviljen vil henge negere og muslimer bak låven, så får det så bare være!"

 

Det er slik lovene er bygd opp i alle land. Hvis loven sier at å diskriminere innvandrere ved utleie av bolig er rasisme og straffart, så er det rett. Hvis loven sier at papirløse innvandrere er "outlaws", og at man får "$10.000" for i premie for dem på nærmeste politistasjon, så er rett. Det er strukturen i lovene. De som bryter lovene kan få politi på nakken.

 

Så makt gjør rett. Hvorfor kritiserer du da globalistene?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Hvorfor ble det tatt ned? Det er ÅPENBART ikke forbudt. Er det så tomt for religiøse argumenter at man må ty til direkte løgner?

 

 

 

Ja, privat borettslag (vel og merke i Danmark?) velger å ikke finansiere juletre. Forbud igjen påstår du? Dette er jo demokratisk, dog er det demokratisk i disfavør deg, og da er det plutselig problematisk. Merkelig det der!

He he, du glemte dette: Men brukte 60 000 kroner for å feire den muslimske høytiden Eid.

 

Jeg får liksom litt problem med din respekt for oss. Det stemmer ikke med hva de gjør i Danmark. Jeg tror det ikke er noen forskjell på mekka og danmark i denne s-heng.

 

BmOnline

Lenke til kommentar

"Hei! Hvis folkeviljen vil henge negere og muslimer bak låven, så får det så bare være!"

 

 

 

Så makt gjør rett. Hvorfor kritiserer du da globalistene?

Du har ikke skjønt bæra, det er akkurat som med juletreet i Danmark. De fornekter det, globalistene, men så tar de og bruker 60.000, til bomber i stedet.

 

Slik er det. Løgn og fanteri.

 

BmOnline

Lenke til kommentar

He he, du glemte dette: Men brukte 60 000 kroner for å feire den muslimske høytiden Eid.

 

Jeg får liksom litt problem med din respekt for oss. Det stemmer ikke med hva de gjør i Danmark. Jeg tror det ikke er noen forskjell på mekka og danmark i denne s-heng.

 

BmOnline

 

Og dette er problematisk for deg fordi det er muslimer som tok et demokratisk valg som favoriserte muslimer? Eller demokrati skal bare gjelde kristne og når det går i kristent favør? Du er håpløst inkonsistent i ditt forsvar av demokrati.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og dette er problematisk for deg fordi det er muslimer som tok et demokratisk valg som favoriserte muslimer? Eller demokrati skal bare gjelde kristne og når det går i kristent favør? Du er håpløst inkonsistent i ditt forsvar av demokrati.

Det er nok du som ikke respekterer andre lands grenser, lover og kultur.

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Det er nok du som ikke respekterer andre lands grenser, lover og kultur.

 

BmOnline

 

Det er nok du som ikke evner å svare på noe som er relevant overhodet, flytter målpostene til enhver tid og klager på manglende demokrati når det ikke går i eget favør samt hyller det når det kan brukes til å undertrykke andre

Lenke til kommentar

Så makt gjør rett. Hvorfor kritiserer du da globalistene?

 

Det er et prinsipp som strider mot all moral. Men vi befinner oss på det nivået, at lovmakerne vedtar hva som helst uten å tenke mye. Hva med mere skatt? Vi mangler fortsatt 100 mill. (ingen av dem har noe greie på om staten kan ta penger fra borgerne fordi staten "mangler penger"). I USA kan presidenten nå myrde folk (i utlandet), vedtatt i Kongressen.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...