V. Haugen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 En fjerdedel av dagens Apple-kunder i Europa er usikre hva de velger neste gang. Færre sier de vil kjøpe iPhone Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Forståelig, jeg har en iPhone 5 nå jeg er veldig fornøgd med men kan være jeg går for andriod neste gang om apple begynner å henge mer etter. Savner noen store fremskritt på softwaren og siri kunne godt ha funnest på flere språk (norsk blandt annet) og om apple hadde gjort noen store fremskritt på batteri så kunne de virkelig ha tatt en større del av markedet. Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Forståelig, jeg har en iPhone 5 nå jeg er veldig fornøgd med men kan være jeg går for andriod neste gang om apple begynner å henge mer etter. Savner noen store fremskritt på softwaren og siri kunne godt ha funnest på flere språk (norsk blandt annet) og om apple hadde gjort noen store fremskritt på batteri så kunne de virkelig ha tatt en større del av markedet. Er ikke noe apple fan, men hvis Apple hadde greid å forlenge batterilevetiden med 2-3 ganger mer. Så er jeg sikker på at de hadde kapret en god del mer av markedet! Håper faktisk på at de gjør dette i framtiden siden det appelerer til konkurranse fra andre produsenter. Ergo vi vil få bedre mobiler og billigere mobiler. Nå får sauene være som de vil, så lenge jeg får det jeg ønsker. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da ville den hatt rimelig overlegen batteritid i forhold til konkurrentene. iPhone 5 ser ikke ut til å gjøre det så verst i test: http://www.anandtech...one-5-review/13 Lenke til kommentar
Slidehand Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Men 90 % går tilbake til iPhone, etter at de har prøvd noe annet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Did you just make that up? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg