AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For en god måned side traff jeg en jente gjennom en dating side, trodde aldri jeg skulle ty til det, men sånn ble det ikke. Vi tok et par pils første gangen og fikk ganske raskt tonen, etter det har vi treffes 1-3 ganger i uka, noen ganger bare en rask kaffe når vi begge har en time og slå ihjel, andre ganger en lengre pils. Har holdt rundt hun når anledningen byr seg ute og gitt hun et lite kyss nå og da, men ikke stort ute i det offentlige (vet at hun trenger tid der). Hun har sovet over noen ganger og da blir det naturligvis litt mer, et par ganger har det gått hele veien, et par ganger har det ikke blitt noe (uten at det på noen måte plager meg) da har vi bare ligget og "små kost" og så tatt kvelden. Uansett har sagt løst en gang at jeg liker hun i en melding, men den var litt "bakt" inn i resten av meldingen så selv om hun ikke nødvendigvis svarte på akkurat den delen så fikk jeg svar på resten av meldingen. Når emnet om nettdatingen har kommet opp 2 ganger så har jeg spurt litt løst om hun har truffet noen i det siste, det har hun ikke og når kontra spm da kommer tilbake til meg og jeg også sier "nei" så sier hun "Du må bare treffe andre vis du har lyst til det altså." Når er det OK og spørre hun hvordan hun ser på dette, til nå så har vi nok bare vært litt på flørter'n og tatt noen pils etc, og jeg sitter og under meg over når det er greit og høre om hun vil prøve og "Date" altså da litt mer eksklusivt, hun har ganske nylig kommet ut av et forhold. Vil liksom ikke virke for desperat, men samtidig så har jeg brent meg på det før at jeg har fått følelser og så har det vist seg at motparten bare ser på dette som noe løst og ikke er interessert i noe mer, og frykter jeg fort havner inn i "venne bobla". Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Gi henne diskree hint? Gi henne blomster, ta henne mer ut, fortell henne at du liker henne, uten å legge for mye press på det. Siden du allerede har vært inni henne så burde det gå veldig greit å fortelle henne at du liker henne og liker å tilbringe tid med henne. Gi henne komplimanger, vi jenter elsker det, selv om vi kan virke brydd innimellom så liker vi det.. (går utifra meg selv hovedsaklig nå ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Gi henne diskree hint? Gi henne blomster, ta henne mer ut, fortell henne at du liker henne, uten å legge for mye press på det. Siden du allerede har vært inni henne så burde det gå veldig greit å fortelle henne at du liker henne og liker å tilbringe tid med henne. Gi henne komplimanger, vi jenter elsker det, selv om vi kan virke brydd innimellom så liker vi det.. (går utifra meg selv hovedsaklig nå ) Som jeg sa, har sagt til hun på en melding litt bakt inn i noe annet at jeg likte hun godt, fikk svar på det andre men det var det, jeg vet personlig at om noen sier de liker meg og det er gjensidig så svarer jeg noe tilbake på nettopp det, men ikke sikkert alle er sånn. Bruker allerede en del tid med hun, men er ikke like lett og få tid til det alltid, jeg studerer fulltid og har jobb ved siden av, hun jobber også og studerer litt, samtidig som hun er ganske travel med venninner og slikt. Ganske tidlig kom det opp hva vi er ute etter osv, og hun sa at hun blir glad av og prate med meg og at vi har det morro sammen, men bare sånn stille og rolig og at slik hun ser det så er vi på flørtern, men at det er litt vanskelig og tenke over hva som skjer fremover, det ser jeg jo, dette var jo bare 2 uker fra første gangen vi møttes. Dette er vell 3 uker siden. Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 hun sa at hun blir glad av og prate med meg og at vi har det morro sammen, men bare sånn stille og rolig. Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 TS her, hva ligger i bare sånn stille og rolig", sa at jeg ikke skjønte den helt og da fikk jeg tilbake at "kan la det bli med det" noe jeg heller ikke ble stort klokere av. Hun er 19 og jeg er 21 om det skulle ha noe og si. Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva mener du? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Hva mener du? Jeg mener , hva leser dere i "bare sånn stille og rolig", sa at jeg ikke skjønte den helt og da fikk jeg tilbake at "kan la det bli med det" noe jeg heller ikke ble stort klokere av. For og se det i en hel kontekst se posten litt over. Anonym poster: df23367387de92a3c3910057bfc58d73 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg vet ikke om det har så mye å si. Folk sier så mye rart. Si rett frem at du liker henne, det verste som kan skje er at hun ikke forelsker seg og dere blir gift og blir gamle sammen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Mitt inntrykk er at denne jenta ikke er klar for å binde seg på nytt akkurat nå, selvom det bare skulle være noe løst som en middag eller lignende. Blir muligens litt for ´offisielt´. Virker som hun drar ut tida litt, hvis du skjønner? Men som frøkna over meg sier, vær direkte og spør hun om hun liker deg osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå