karoald Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ut mot havet Bildet er fjernet. Beskrivelse: ..................................................................................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Skikkelig lekkert motiv, slikt har jeg sansen for! Det som trekker motivet opp her er himlen og det flotte varierende lyset. Det eneste tipset til forbedring måtte bli å rette opp objektivets tønde-fortegning, som gjør at horisonten buer ned i mitten. Dette er selfølgelig pirk, men kan forbedre et allerede flott bilde. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Skikkelig lekkert motiv, slikt har jeg sansen for! Det som trekker motivet opp her er himlen og det flotte varierende lyset. Det eneste tipset til forbedring måtte bli å rette opp objektivets tønde-fortegning, som gjør at horisonten buer ned i mitten. Dette er selfølgelig pirk, men kan forbedre et allerede flott bilde. Tusen takk hyggeleg å høre-synest sjølv det er eit bra bilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Et bilde etter mitt hjerte ! Det er så levende, og vekker minner om det å være ved vannet med alt av lyder og lukter og alt som har med tilstedeværelse i natuen ved hav og vann å gjøre Ingen tips Endret 5. november 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Et bilde etter mitt hjerte ! Det er så levende, og vekker minner om det å være ved vannet med alt av lyder og lukter og alt som har med tilstedeværelse i natuen ved hav og vann å gjøre Ingen tips Tusen,tusen takk-det er fint ved havet,naturen skifter veldi fort så det er berre å knippse i veg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vakkert og spennende bilde. Liker fuglen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Vakkert og spennende bilde. Liker fuglen Morro å ligge nede i fjøra med vidvinkel å fotografere---Tusen takk Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Vakkert og spennende bilde. Liker fuglen Tusen takkk--- Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Vakkert og spennende bilde. Liker fuglen Tusen takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg