Gresdel Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Halla! Har i den siste tiden hatt et problem ved at web sider ikke laster ordntlig, får bare en hvit side med en haug med linker på. Dette skjer i samtlige browsere og har søkt endel på nett å så langt har jeg prøvd: slå av tema og plugins på chrome, (standard nettleser), slå av high contrast i windows, reinstallert; flash, java og silverlight. Bruker win 7 ulti. Håper denne posten havnet i riktig underforum, hvis ikke; beklage æ på forhånd Har lagt ved et bilde av matprat.no der det kommer tydelig fram hva som er mitt problem (se link) http://postimage.org/image/egmjlz51d/ Håper noen kan hjelpe meg, for dette begynner og bli latterlig Uansett tilfelle, Takk for din oppmerksomhet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er det andre som bruker samme nett som deg? Hvis nettet man bruker er trengt/overbelastet, hender det at CSS-filene (filer som bestemmer hvordan nettsidene skal se ut) ikke lastes inn. Da ender du opp med samme resultat som det du viser på bildet. Lenke til kommentar
Gresdel Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Det e fullt mulig, har bare 5Mbits linje som jeg kompisn og dama hans deler. Hvis dette er tilfelle, er det noe jeg kan gjøre for og "lure han" til og laste inn CSS-filene? Tusen takk for super rask svar d Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Sjekk om nettet ditt fungerer noenlunde normalt. Kjør en hastighetstest her: http://nettfart.no Kjør en responstid-test med Pingplotter Hvis du ikke har restartet router eller routermodem på en stund, så prøv det. Er det bare din PC som har problemet? Endret 4. november 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Gresdel Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Nette funker fint sjenerelt sett, får lasta ned torrents etc. uten noe større problem enn hastigheta. Testet flere enheter på nette opp mot matprat.no og alle får hvit side med linker. Så antar Css- filene ikke lastes. Så da ska æ prøve og se om æ klare og tvinge den til og laste dem før han vise sida elr no sånt. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Du kan prøve å sette statisk DNS på din datamaskin. Mulig det er oppslag av DNS som ikke fungerer pga overbelastet router. Dette er forøvrig et vanlig problem ved torrentbruk. Man setter opp så mange forbindelser at routeren ikke klarer å søke opp DNS-info for maskinen din. Da er det lurt å redusere antall forbindelser i torrentprogrammet (NB: peer-forbindelser, ikke torrents) Endret 4. november 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå