bjorni99 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei! Jeg lurer på en ting: når man kjøper en trener, fysio osv, om d eneste man gjør er å lagre dem i "klubb" også funker de, eller må vi gjøre noe mer? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja du trenger bare lagre de i klubben så virker de. La oss si du har en trener med 10% fitness i klubben din. Hvis du da bruker et squad fitness kort for å få opp fitness så vil du få 10% ekstra på grunn av treneren din. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Ok, men si jeg kjøper en som gir 10 % bedre skudd. Vil den bare gi innvirkning hvis man kjøper et kort som gir bedre skudd også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ok, men si jeg kjøper en som gir 10 % bedre skudd. Vil den bare gi innvirkning hvis man kjøper et kort som gir bedre skudd også? ja, korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå