Auintr Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hund i sofa Bildet er fjernet. 2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kjempesøt hund, oppmerksom og oppvakt på godbiten Godt plassert i bildet, skulle jeg gi deg noen tips måtte det kanskje være å få en litt mer kontrastfylt bakgrunn, slik at den mørkpelsede hunden kommer enda tydligere frem :) Lenke til kommentar
Auintr Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Kjempesøt hund, oppmerksom og oppvakt på godbiten Godt plassert i bildet, skulle jeg gi deg noen tips måtte det kanskje være å få en litt mer kontrastfylt bakgrunn, slik at den mørkpelsede hunden kommer enda tydligere frem :) Tusen takk Ja, har alltid hatt problemer med å få pelsen tydelig frem, vanligvis forsvinner det mørke i pelsen inn i mørke bakgrunner, og pelsen blir generelt svart og fri for detaljer. Jeg ser absolutt hva du mener På dette bildet skygget jeg for ombordblitsen slik at den skjøt inn i veggen bak/over sofaen, for å få hunden opplyst oven/bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg