loggon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Flere som har erfaring f.eks hovedkort som selges som demo varer er deffekt på lyd og eller nettv ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 de funker nok helt vanlig, men det er ikke sikkert du får med all bundlen, og det kan være fingermerker, og esken kan være ødelagt eller ikke esken du skal ha i hele tatt, ville ikke kjøpt derfra om det var til Main pc'n din, men om du trenger til Nr2 så er det jo ett fint alternativ. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nei, jeg har kjøpt to som har vært uten lyte. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har kjøpt fler skjermkort der, og 2 av dem(begge nvidia) ble levert i en pen liten asus eske, med kort forsvarlig pakket inn. Mens et ATI kort ble levert i full vanlig boundle med s-video kabel, driver cd og manualer(i orginal eske). Varierer, men pleier og fungere utmerket(utenom et Ti4600 kort jeg kjøpte nylig som var DOA ). Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kjøpte en gang to Hk fra Abit som demovarer. De var litt bob-bob begge to og ble returnert. Jeg kommer ikke til å kjøpe viktige ting fra demovarene deres mer. Kan være at jeg var ekstra uheldig, men vil ikke ta noen sjanser mer. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har kjøpt flere hk, skjermkort som var demovarer. Ingen problemer med noe, ikke engang å bytte da jeg bestillte feil. Takk til Komplett for det. Fin måte å få en rimelig pc på det der. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Faktasetninger om "Demovarer" : - Alle varene testes nok før de sendes ut - Demovarer er varer som blir levert tilbake på 14-dager'n eller returer som har blitt byttet hos leverandører osv. - Du har samme garanti om ikke annet er oppgitt - Du har samme reklamasjonsrett, uansett om noe annet er oppgitt - Alle mangler/feil i forhold til en ny vare skal oppgies. Alt som ikke er nevnt, må kunne regnes som en mangel etter kjøpsloven. F.eks om det ikke står noe om at en driver-CD ikke følger med, så er det en mangel om den ikke gjør det. - Varer merket med "Demo" er 'brukte' varer etc. - Varer merket med "Demo1" er ubrukte, helt flunka nye varer. F.eks utgåtte produkter. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Enkelte ganger mistror jeg selgere og andre hos komplett for å utby sitt gammle matriell som demovarer. Merklig hvis det stemmer!. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva er demovarer ? - Demovarer er varer som blir levert tilbake på 14-dager'n eller returer som har blitt byttet hos leverandører osv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Som det står i siggen min (for øyeblikket) så er mitt hk på service pga en rar feil. Dette er demobrukt. Det er nå 6 dager siden de mottok det, og nå er et spiller nytt på vei tilbake. Resultat: 45% rabatt + litt tålmodighet = ok deal for et nytt hk De ordner opp hvis noe er galt, og skulle du være blandt de heldige så kommer det et nyere/bedre produkt i retur. Sjelden jeg har opplevd å ikke få med nødvendig utstyr (drivere alster jeg uansett ned, og bundlet programvare har jeg uansett liggende) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har heller ikke hatt problemer med retur i den forstand at de ikke ordnet opp, men det som tidligere var et problem var at dette kunne ta opp til 30 dager, etter en runde med disk har dette rettet seg betraktelig og jeg må si at de 6 siste mnd har jeg vert svert så fornøyd,har til og med fått forhåndsretur. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har heller ikke hatt problemer med retur i den forstand at de ikke ordnet opp, men det som tidligere var et problem var at dette kunne ta opp til 30 dager, etter en runde med disk har dette rettet seg betraktelig og jeg må si at de 6 siste mnd har jeg vert svert så fornøyd,har til og med fått forhåndsretur. Forhåndsretur? Hvordan virker det mon tro? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Forhåndsretur? Hvordan virker det mon tro? Slik at de sender deg nytt hovedkort/grafikkort/CPU/RAM/whatever før de har fått i retur den skadede komponenten fra deg -antar jeg? Det er ihvertfall hva jeg forstår med dette begrepet... Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hmm, høres tvilsomt ut - i den forstand at det ikke nødvendigvis er noe feil, eller at det er brukerfeil på det du får forhåndsretur på. Men en fin tanke i alle fall. Håper ikke folk misbruker det Lenke til kommentar
norrick Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Faktasetninger om "Demovarer" :- Alle varene testes nok før de sendes ut Dette vet jeg med 100% sikkerhet at det ikke gjøres. Jeg bestilte en gang i tiden en demobrukt router og til min store forskrekkelse så jeg at det fulgte med en feilbeskrivning fra komplett.se! Koblet opp routeren og fant fort ut av at feilbeskrivelsen stemte. Sikkert bare en stor glipp fra komplett og de beklaget seg med å gi meg en enda bedre router. Jeg har også hatt store problemer med 2 stk demobrukte IBM harddisker... De varte vel i 1 måneds tid, sendte de direkte inn til IBM uten å fått svar enda. Jeg kjøpte også et MSI GF4Ti4400 som skulle kun være demobrukt, jeg mottok varen og så at viften holdt på å løsne og ved nærmere inspeksjon så jeg at viften har vært tatt av flere ganger, selve GPU'en var oppskrapet og man så tydelig at det hadde vært montert andre kjøleløsninger der, spesielt siden jeg fant noe sølv-goop smurt utover halve skjermkortet. Dette kortet har vært kraftig overklokket og man merket store grafiske feil. Fikk byttet dette uten noe problem. Skal nå sende inn et MSI 875 NEO-FIS2R som er D.O.A, dette er også en demo vare som jeg har hatt masse problemer med. Dette er ikke komplett sin "feil" siden det er snakk om produksjonsfeil på hele denne serien med hovedkort. Det kan virke som om det er et sjansespill hvor du uansett kommer til å vinne. Hvis varen fungerer så er det greit, fungerer den ikke så vil du motta ny erstatningsvare og du har da kansje betalt halvparten av det nyprisen er. Ulempen er jo selvfølgelig at du må risikere en 3-4 ukers ventetid på returvaren. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har kjøpt 2hovedkort på demosalg av dem, begge funka fet. Var av typen asus a7n8x, alt fungerte 110%! Men skjermkortet som jeg også kjøpte demobrukt må jeg nå i disse dager sende inn igjen, pga agp axelerasjonen fungerte ikke.. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har opplevd at 2 av 2 hovedkort som var demobrukt fra komplett var feil på. Har også fått en del nye kort dærfra, og alt va ok med disse. Stoler ikke på disse demo produktene fra komplett... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg kjøpte et MSI K7MASTER kort for 1 mnd siden og det fungerer ikke så det må jeg nok retunere når jeg for tid. Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 kjøpte 2 asus g4 Ti 4400. det ene funka, mens det andre mangla 4 motstander. skal sende det inn i løpet av neste uke. håper jeg får et enda bedere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå