Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp med engelsk prøve i morgen

Anbefalte innlegg

Hei på dere!!

jeg har prøve i morgen og lurer på om noen kan hjelpe meg med det :huh: :huh: Please!!

det er oppgaven på engelsk:

Write a text where you discuss what it means to be a strategic learner in English. Are you a strategic learner? Your text must include the following:

• An introduction where you explain what it means to be ‘a strategic learner’

• What mark you want to have in English and if it is realistic

• Learning aims

• Learning strategies you use (for example reading and listening strategies)

• Work on mistakes

• A conclusion where you sum up the main points of your discussion and state whether you are a strategic learner.

er det noen som er dyktig på dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er ekstremt dyktig i engelsk. ;) Men burde du ikke tenkt på dette... igår? Eller enda tidligere?

Når det kommer til strategic learning, les om det. Her, for eksempel: http://www.ncld.org/students-disabilities/homework-study-skills/becoming-strategic-learner

Punkt to tror jeg du må svare på selv. Vanskelig for oss å si hva som er en realistisk karakter for deg.

Learning aims:

"My goal is to be able to communicate in English in a proficient way, and at all times be able to make myself understood when I have a message or a question."

Du får moderere det avhengig av hvor god du er, og hvilke mål du har.

Alt dette er jo uansett DIN oppgave. Du skal skrive om deg selv, og DINE mål, så det blir vanskelig å hjelpe deg når du ikke bidrar med noe mer enn bare oppgaveteksten.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ekstremt dyktig i engelsk. ;) Men burde du ikke tenkt på dette... igår? Eller enda tidligere?

Når det kommer til strategic learning, les om det. Her, for eksempel: http://www.ncld.org/...rategic-learner

Punkt to tror jeg du må svare på selv. Vanskelig for oss å si hva som er en realistisk karakter for deg.

Learning aims:

"My goal is to be able to communicate in English in a proficient way, and at all times be able to make myself understood when I have a message or a question."

Du får moderere det avhengig av hvor god du er, og hvilke mål du har.

Alt dette er jo uansett DIN oppgave. Du skal skrive om deg selv, og DINE mål, så det blir vanskelig å hjelpe deg når du ikke bidrar med noe mer enn bare oppgaveteksten.

Takk, kjære!!

Jeg er ganske ny i dette faget , så det er derfor jeg ber om hjelm . Når det gjelder karakteren så er det ikke så viktig, men trengte noe eksempler på disse spørsmålene, og hvordan bygger man en sånn tekst :hmm:

Lenke til kommentar

Det første du kan tenke på er "hva er kortsvaret?".

Ta for eksempel punkt to. Hvilken karakter er du ute etter? La oss si C.

"My goal for this course is to get a C or better. I believe that this is a realistic goal (så kommer nøkkelordet:) because given my level of commitment, the curriculum should be more than managable. My written works are certainly not perfect, but I strive to learn from every mistake, big or small, and I put effort into not making them over and over."

Så kan du jo bygge videre med hvordan du opplever den muntlige delen av faget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...