Mazå Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei har da tenkt å kjøpe meg en ny ssd disk. Har en 60gb fra før men merker det blir litt lite. Noen som vet om denne her her bra: Kingston V+200 Series 120 GB SSD harddisk http://www.hardware....0-120-gb/107840 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Mulig jeg husker feil, men var ikke den kontrolleren fra SF som så mange har hatt problemer med? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Nei, du tenker på HyperX-serien til Kingston. Det stemmer at SandForce sin SF-2281 kontroller hadde noen problemer i starten, men disse ble løst ila. noen måneder. Jeg har selv den originale HyperX 120GB og har ikke hatt noen problemer. Har oppdatert firmware flere ganger. Du kan få bedre SSD-er enn V+200 til omtrent samme pris. På forumet anbefaler vi stadig Crucial M4 og Samsung 830 som gode og sikre kjøp. Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Jeg går nok for crucial eller samsung da. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå