bRd1 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Sliter med at Battlefield 3 hakker til det uspillbare på selv laveste settings i 640x480. Jeg har følgende hardware: Acer Aspire X3475 AMD A10-5700 APU w/Radeon HD Graphics 3,40 GHz 12 GB ram Kjører på Windows 7 64 Nå har ikke jeg så mye peiling, så jeg lurer på om det er normalt? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Med skjermkortet (GPU) integrert i CPU'en så er dette normalt ja. Du bør ha et dedikert grafikkkort for å spille BF3. Men jeg er usikker på hvor godt eller dårlig akkurat din modell er så du kan jo se etter nyere drivere og se om det hjelper. Lenke til kommentar
bRd1 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Takker for svar. Det er AMD Radeon HD 7470 med 2 GB dedikert minne Lenke til kommentar
bRd1 Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Med skjermkortet (GPU) integrert i CPU'en så er dette normalt ja. Du bør ha et dedikert grafikkkort for å spille BF3. Men jeg er usikker på hvor godt eller dårlig akkurat din modell er så du kan jo se etter nyere drivere og se om det hjelper. Jeg disablet dual graphics, og mer enn doblet FPS-en min, selv på høyere oppløsning. Tipper at jeg med det nådde maks potensiale for min PC. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Akkurat, BF3 kjørte ikke på det dedikerte skjermkortet idet hele tatt nei, det forklarer den dårlige ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå