Sa95 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hei! Jeg har lett litt på prisjakt etter en pc med touch-skjerm og kom fram til disse tre: http://www.prisjakt....1450919,1464198 Fra mitt synspunkt er Sony og Samsung ganske like, både på pris og specs, men Asus Vivo har så og si samme specs, men er betydelig billigere. Hva skyldes dette? Tar gledelig i mot alle meninger og råd, og anbefalinger for andre pcer -Sari Endret 4. november 2012 av Sari95 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Asusen har dårlige Prossesor en Sonyen det er nok ein av grunnene. Mindre Maksimalt minne, sonyen kan ha mer Minne. Ausen har ikke like mye plass på SSDen som Sonyen har. Tror eg selv hadde gått for Sonyen men litt usikker på om det er verdt det. 2000kr Mindre og ikke son "veldig stor forsjell . Lite minus med Sonyen er vel det at den ikke har mikrofoninngang Lenke til kommentar
Sa95 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Asusen har dårlige Prossesor en Sonyen det er nok ein av grunnene. Mindre Maksimalt minne, sonyen kan ha mer Minne. Ausen har ikke like mye plass på SSDen som Sonyen har. Tror eg selv hadde gått for Sonyen men litt usikker på om det er verdt det. 2000kr Mindre og ikke son "veldig stor forsjell . Lite minus med Sonyen er vel det at den ikke har mikrofoninngang Jo, skjønner at sony har bedre prosessor, men sammenlignet med samsung, så har er de eneste forskjellene 2gb mer minne og 1 batteri-celle mindre. I mine øyne er prisforskjellen veldig stor tanke på at de to pcene er nesten like, hardware-messig Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Med mindre du har veldig god råd, gå for asusen! Lenke til kommentar
Sa95 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Med mindre du har veldig god råd, gå for asusen! Jeg har et budsjett på omkring 10000, men jeg er også interessert i å spare, hvis det går. I mine øyne, så er ikke forskjellene på samsung og Asus ikke vesentlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå