cenenzo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 oppdatere til ios 6 eller beholde jailbreak Ios 5.1.1 iphone 4? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvilke jailbreak-funksjoner er det du benytter deg av? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det eneste jeg savner fra jailbreaket iOS 5.1.1 er muligheten til å skru av og på ting fra varslingssenteret. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Hvilke jailbreak-funksjoner er det du benytter deg av? intelliscreen, quicksms, ganske mange tweaks bruker jeg.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 intelliscreen, quicksms, ganske mange tweaks bruker jeg.. Tweaks du er avhengig av, eller kan du klare deg uten? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Tweaks du er avhengig av, eller kan du klare deg uten? litt vanskelig å si... bruker vell stort sett bra intelli screen om dagen, og installous.. men om det er verdt å oppdatere til ios 6 så gjør jeg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå