Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veien til et bedre hverdag...


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Mann i 30 årene ønsker gode råd for veien fremover.

 

Jeg er en vellykket kar med ettertraktet jobb og veldig god inntekt, hus og bil og alt som følger med. Har et pent utseende og et balansert indre men sliter med å finne kjærligheten.

 

Jeg har jobbet store deler av livet mitt i utlandet og har mistet vennekretsen og endel av kontakten til gamlelandet. Når jeg da er flyttet hjem sliter jeg med å treffe noen. Jeg jobber selvfølgelig i et mannsdominert yrke så det er lite kontakt med det andre kjønn.

 

Var aldri noe problem å komme i kontakt med folk i utlandet, der er folk mer imøtekommende og ikke minst interessert i andre folk. Her i gamlelandet er det vanskelig syns jeg, man blir alltid møtt med skepsis når man tar kontakt med folk og folk er generelt opptatt med seg selv og sine.

 

Har prøvd meg litt på nett men er nesten umulig, det er så mange falske fasader og det nytter ikke å være ærlig, ingen som tror deg allikevel......

 

Så hva gjør jeg for å møte folk og spesielt det andre kjønn? Anonym poster: 74dd8ce2fbab67492c8854ed64cabd85

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi dem en sjanse. Hvis du søker etter kjærligheten på nett så må du huske på at det er faktisk online, og at de er skeptiske fordi det er det mest rasjonelle å gjøre, du er jo også skeptisk siden du mener at fasaden deres er ''falsk''. (?)

 

Tålmodighet, bruk tid og litt energi, foreslå ett møte når det føles rett, og hvis hun ikke virker som noe for deg så er det jo bare å ha mindre og mindre kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...