Gå til innhold

Desperat etter jobb men klarer ikke finne noe! HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ekstremt desperat etter en jobb nå. Kan ta hva som helst egentlig men er ikke kvalifisert til så mye. Jeg er 18 år og har fullført skolegangen med bygg som avslutnings fag.

Jeg bor i Sarpsborg så visst noen kan hjelpe meg å finne en jobb jeg kan sende søknad til ville det vært supert! :D Er ikke vits og sjekke finn forresten... Har søkt på alt det går an for meg å søke på der. Hadde blitt glad for en butikk jobb jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• Gå til NAV og private vikar/bemanningsselskaper.
  • Fiks en CV og en generell søknad som medarbeider, gå så ut til service-yrket og presenter deg for daglig leder. Lavere stillinger i service-yrket krever vanligvis null erfaring og null utdanning.
  • Forsøk å tjene litt sideinntekt gjennom eget kjøp og salg. Idé: Finn relativt fine bord på "Gis bort" eller billige bord ellers. Puss opp, vask/mal på nytt og lån et GODT kamera og ta gode bilder. Kan også gjøres med andre ting, for eksempel noe du har god kjenskap til. Loppemarkeder er gull her.
  • Les deg opp på innsparingsmetoder. Lev innenfor dine midler så vil du være et rikt individ.

Lykke til!

Endret av Thomaes
Lenke til kommentar
  • Fiks en CV og en generell søknad som medarbeider, gå så ut til service-yrket og presenter deg for daglig leder. Lavere stillinger i service-yrket krever vanligvis null erfaring og null utdanning.
  • Forsøk å tjene litt sideinntekt gjennom eget kjøp og salg. Idé: Finn relativt fine bord på "Gis bort" eller billige bord ellers. Puss opp, vask/mal på nytt og lån et GODT kamera og ta gode bilder. Kan også gjøres med andre ting, for eksempel noe du har god kjenskap til. Loppemarkeder er gull her.
  • Les deg opp på innsparingsmetoder. Lev innenfor dine midler så vil du være et rikt individ.

Lykke til!

Ikke dumt :) Kan jo ihvertfall gjøre det fram til jeg har fått jobb :D

Har vært på NAV men var ikke mye hjelp å få der... Hadde kanskje hjulpet om jeg hadde skifta navn til Mohammed elns :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få jobb uten noe utdanning idag.

Der du kan få jobb er via bemanningsselskap, som manpower, pro Office, personalhuset osv..

Med noe innsats er det ikke så vanskelig å ordne seg en brukbar butikkjobb.

Lykke til!

Ikke dumt :) Kan jo ihvertfall gjøre det fram til jeg har fått jobb :D

Har vært på NAV men var ikke mye hjelp å få der... Hadde kanskje hjulpet om jeg hadde skifta navn til Mohammed elns :hmm:

Dropp Nav. Stillingene ligger utlyst på både Nav.no og Finn.no, så det er bare å søke. Eventuelt stikk innom med en åpen søknad og CV til de butikkene du kan tenke deg å jobbe i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...