Peakanpie Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg skal prøve å selge min stasjonære pc men vet ikke hva jeg kan ta for den. Det er en Fujitsu Siemens Scaleo P fra 2006. Hovedkortet røk i 2008 så den fikk et nytt hovedkort da. Det er Windows XP Home edition. Som jeg nettopp har reinstallert, så ingenting annet enn det som fulgte med pc'en er installert. Det er to hardisker på tilsammen 500 GB. Minnet ble oppgradert til 3 GB i fjor. Skjermkort ATI Radeon x1300 64 MB VRAM, 512 MB Intel Pentium processor 4, 2.9 Hz 6 USB-innganger. 4 forskjellige minnekortlesere. CPU-vifta bråker litt mer enn normalt. Det følger med en optisk mus og tastatur, begge fra Logitech, ikke trådløse. Skjerm følger ikke med. Hvor mye kan jeg ta for den? Annen info jeg bør oppgi? Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Kan ta det du vil egentlig. Men den er ikke verdt noe særlig. Toppen 500kr, men tviler på du får solgt den. Enig med innlegget over. Endret 4. november 2012 av otl Lenke til kommentar
Peakanpie Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Jo har ikke tenkt at den var verdt mye, tenkte på toppen 500kr hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå