Judgement Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei! Jeg har en liten utfordring: Jeg får ikke 1080p over component kablene mine til den gamle xboxen min. Jeg har sjekket opp speccsa til TV, og den skal kunne ta i mot 1080p over component. Får bare svart skjerm i 10 sekunder på xbox'en når jeg velger 1080p, for så å gå tilbake til 720p. Noen som har noen gode ideer hva dette kan være? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er nok tv`n din som ikke takler de signalene, men det spiller forsåhvidt ikke så stor rolle da alle xbox spill har maks 720p uansett. Sett xboxen til 1080i isteden du Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Det er nok tv`n din som ikke takler de signalene, men det spiller forsåhvidt ikke så stor rolle da alle xbox spill har maks 720p uansett. Sett xboxen til 1080i isteden du Det som er litt rart, i manualen til TV'n er 1080p listet opp under component. Panasonic GT50. Kjører heller 720p enn 1080i Men har stort sett gitt opp da jeg forsøkte i ett par timer å få det til å fungere, og ikke noe positivt resultat :/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hehe, deg om det, men til spilling og ting som går fort så er 1080i bedre enn 1080p, og da selvfølgelig også bedre enn 720p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå