ArildAndreas Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 For et par uker siden bestillte jeg skjerm fra komplett. En BenQ LED RL2450HT. Jeg har i det siste lagt merke til at når ting flytter brått på seg, som regel musen, så ser man en hvit skygge etter den. Som om fargene står igjen. Tenker ikke på pekespor, siden det også kommer f.eks i spill når det er bråe bevegelser. Prøvde å lage et lite bilde som kan vise dere hva jeg mener. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Eller er det bare å sende tilbake til komplett og få pengene igjen/ny skjerm? Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) edit: nvm leste ikke nøye nok. Hvis du ikke hadde dette problemet med forrige skjerm så høres det ut som den nye skjermen enten ikke er så bra eller er defekt... Endret 4. november 2012 av DeepW Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Kan ikke huske at dette var et problem med forrige skjerm. Skal høre med komplett hva problemet kan være. Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Når man "mister pixler" på en skjerm, er det bare en liten pixel som da er mistet, eller er det et større område? For jeg har funnet ut at det er en bitte liten "pixel" som er forsvunnet midt på skjermen... Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det høres ut som om at du har fått en skjerm det rett og slett bare er feil med. Hvis det er under en måned siden du kjøpte denne skjermen er det jo bare å kreve ny vare eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Får du dette problemet med AMA aktivert i skjerm menyen? 1 Lenke til kommentar
ArildAndreas Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Prøvde å skru "AMA", av. Og nå er de irriterende skyggene forsvunnet. Men det hjelper fortsatt ikke med den døde pixelen. Har jeg mye å si når jeg ringer for å klage på en død pixel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå