Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool FC mot Newcastle United (04.11.2012)

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være klar til 11, både han og Mata. Terry går nok rett inn. Hvem som starter av Luiz og Cahill har begge sine svakheter og fordeler.

Slik jeg ser det med Cahill er at han er mer stabil og sikker stopper. Gjør mindre feil og holder seg ofte til sin posisjon. Itillegg er han svært sterkt i luften og har god fysikk. Ulempen med han er at han er treg og er veldig lik Terry i sin spillestil. Så stiller vi med f.eks. Ivan - Cahill - Terry - Cole vil vi ha 3 veldig like spillere bak. Mot Suarez kan det fort bli veldig bra, eller det kan bli det stikk motsatte. .Alt avhengig av hvordan de tar seg av Suarez.

Med Luiz så vil vi han en svært agressiv stopper. Om det er en ulempe eller ikke det kan så diskuteres, men han er veldig direkte. Han er hard i taklinger og dueller. Ofte veldig ufin mot motstander, men det er slik som kan gjøre Suarez illsint og dermed gi Luiz overtaket nettopp her. Ulempene er definitivt at han mister ballen veldig ofte når han skal frem. Han etterlater seg store rom, og gjør for ofte feil når han skal ta en sjanse. Her er det klart poeng Cahill.

Så hva som er best å velge? Tja, jeg mener, om han spiller en bra kamp, at Luiz helt klart vil være det beste mot Suarez. Han er rask og irriterende og jeg tror at det er to ting som kan gjøre at Suarez ikke lykkes. Men vi tar en sjanse da, nettopp fordi Luiz kan også fortsette slik han har spilt og gi forsvaret problemer. Men fordi vi har JT tilbake så er JT kapabel til å rette opp i veldig mye grunnet hans erfaring og spillerforståelse. Cahill helt klart det sikreste, Luiz på en god dag det best.

Slik jeg ser.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

1352049062110.gif

Pen takling. Greit med advarsel der. Likte også at Sterling ikke fikk noe som helst for å sparke etter Simpson hele to ganger. Trenger ikke og gå mer enn en uke tilbake i tid for å finne en som fikk et direkte rødt for å gjøre det samme, men da bare en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...