Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Blikket til linjedommeren. Priceless. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 God linjedommer det lille jeg har sett, inkluderer seg i avgjørende valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 I want to punch Shelvey. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Litt utrolig at Krul ikke har fått gult for drøying av tid. Sikkert brukt 10 min på utspill idag. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Flaut for Newcastle å gå for et poeng. Viser ikke CL-ambisjoner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det der hadde vært tidenes rareste selvmål. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Fy faen så latterlig ufortjent. Ufortjent? Vi har jo ikke skapt en dritt av farligheter. So what? Er det fortjent at Newcastle tar ledelsen når de knapt var borti ballen? Sa ikke at det hadde vært fortjent med ledelse til oss.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Aaaaaah, for et deilig poeng! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Helt utrolig hvor lite Ben Arfra klarte å involvere seg i denne matchen. All creds til Enrique som leverte en meget god kamp i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Krul er en god keeper, men en dustemikkel av dimensjoner. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Litt utrolig at Krul ikke har fått gult for drøying av tid. Sikkert brukt 10 min på utspill idag. Håpte dommeren skulle straffe han på en annen måte, ved å legge til ekstra tid, men så blåser han til og med av før de 4 minuttene er spilt? The fuck? 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 På tide å få inn en regel som sier at når dommeren blåser så har du 5 sekunder på å få ballen i spill fra kast, utspill osv. Advarsel Gult Gult/rødt 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 greit nok det. Men Krul har alltid holdt på slik. Hadde dommerne vært så konsekvente mot han hadde han vært den spilleren med flest røde i PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Problemet er at dommeren sjeldent blåser i sånne situasjoner. Men ja, det burde komme inn en klar regel mot drøying. Krul hadde ved mange anledninger altfor god tid i dag. Hadde dommerne vært så konsekvente mot han hadde han vært den spilleren med flest røde i PL. Tviler sterkt på det. Han hadde skjerpet seg etter det første gule. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Sannsynligvis. Men jeg tok ikke det med i uttalelsen min. Poenget er det at Krul har brukt for lang tid veldig ofte. I dag begynner han nesten å drøye ved første gang han har ballen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Krul er en god keeper, men en dustemikkel av dimensjoner. Agreed. Var vel samme greia mot oss også - fra avspark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Husker arsenalkampen i fjor. Og måten RvP feiret måltet på. Den smakte, selv for en Liverpoolsupporter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20199963 Suverent. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå