Beyma Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Heisann! Skal bytte ut en vifte i en pa forsterker som lager mye bråk. Trenger en vifte med to ledninger, som kan erstatte den som medfølger. Lydnivå skal være lavt, men alikevell flytte luft. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da tar du forsterkeren med til et godkjent verksted og får dem til å bytte ut vifta. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Da tar du forsterkeren med til et godkjent verksted og får dem til å bytte ut vifta. Var ikke akkurat det jeg spurte om? Viften bytter jeg selv. Spørmålet er hvilken vifte. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Var ikke akkurat det jeg spurte om?Ser den. Men siden du har utelatt absolutt alt vesentlig informasjon så fraråder jeg deg å gjøre dette selv. Som han sinnasnekker'n sier på reklamen: bruk fagfolk 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Se på viften som skal byttes ut om det står noe spesifikkasjoner på den. Slik som 12v, 0.6a...osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå