Bobbylove Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvilke blogger har inspirert deg til å reise? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Kanskje ikke det de fleste vil kalle en blogg, men Matt Harding har inspirert meg mye med sin holdning om at man kan dra hvor man vil og få til det man vil uten å ta seg selv for høytidelig 1 Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hamaca Reiseblogg World Tour Stories Kijo Torbjørn Færøviks Kinaforum (Og bøkene hans naturligvis) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 I kategorien norske langturseilere er Skamløs blant de beste beretningene på nettet. Det finnes de som har fått mer fisk og andre med langt flere bilder, men få kan hevde seg litterært, inkludert de som er trykt mellom to permer. Generelt synes jeg ikke alt for mange blogger er verdt allverden av oppmerksomhet; de fleste er best egnet for å berolige familie og venner hjemme, så tar jeg heller en tur på biblioteket om det skulle skorte på inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå