Swafty Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Når jeg prøver å innsatalere Norton antivirus så kommer det bare opp en feilmelding om at det er virus på dataen og en error beskjed. Jeg har hatt Blaster viruset og det kommer hele tiden tilbake og det er masse virus på dataen. Fins det et bra fjerne virus program som er veldig bra? Å det må være gratis, og ikke klikke som Norton gjør. Håper noen gidder å svare Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 finnes eget blaster removal toll - blastfix.exe.. etter at det er fjernet så installerer du en patch til windows, slik at du ikke lenger kan infiseres av blaster. sånn fjærner du blaster for godt. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har funnet en Online Virus Scan som du kan prøve, du finner den her: http://housecall.trendmicro.com/housecall/.../start_corp.asp Hvis Blaster Viruset kommer tilbake (feilmeldingen med NT-MYNDIGHET) må du installere patchen, jeg har ikke hørt at viruset gjør noen annen skade når den er installert. Ta en tur inn på Windows Update så står det på hovesiden. Har ingen konkrete forslag til Gratis virusprogrammer, pga. at jeg bruker Norton selv og er fornøyd med det. Event. kan du ta en titt på Windows.no Gratisvare og se under Antivirus. Hvis du kjører virussjekken og den funker, kan du jo prøve å installere Norton når den er ferdig å se om det hjelper. Lenke til kommentar
midgard Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Du kan laste ned AVG antivirus fra www.avg.no Det er gratis og godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå