frankhaugen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg sitter å spiller FPS-er (noe jeg aldri gjør) for å sjerpe skillsene til Halo 4. Og fikk lyst til å spille litt mer sniperspill, men jeg finner få som er realistiske. Operation Flashpoint, og Battlefield, er eneste seriene som lar en være en sniper slik en sniper skal være, såvidt jeg ser det. (spillet sniper til 360 var hvertfall en farse). Noen som har noen gode forslag? -frank Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Sniper Elite V2? Et veldig realistisk sniper spill hvis du tar på vanskeligste vanskelighets grad. Da må du tenke en hel del på vind retning, når du skal skyte(for å ikke lage for mye lyd at fienden merker deg osv) Endret 4. november 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ikke akkurat enig med Sniper Elite, det er veldig arcade I forhold til Arma 2. Last ned Shooting Range kartet til Arma 2 så får du leke deg med alle tenkelige sniper rifler og kan justere avstand på målet og om det skal bevege seg eller bevege seg totalt random. 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Eneste jeg kan komme på er vel ArmA 2 eller kanskje de gamle Operation Flashpoint spillene, men de har jeg ikke spillt selv. ArmA2 gjør vertfall en fantastisk jobb med realismen spesielt med ACE mod lagt inn. Endret 4. november 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Da har man skaffet seg Arma 2, (lovlig til og med). takk folkens! -frank 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå