Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få han til å ta initiativ til sex?

Anbefalte innlegg

Håper det er noen gutter her inne som kan gi meg noen svar. Jeg holder på med en fyr og alt er veldig fint. Han liker meg og jeg liker han, tror vi snart er kjærester. Problemet mitt er at han er en ganske sjenert og forsiktig gutt. Han tar så og si aldri initiativ til klining eller sex. Det er det jeg som gjør... Har spurt han om det og han sier at han ikke pleier å gjøre det. Når vi har sex er han også ganske "lat". Jeg gjør all jobben og han pleier aldri å gjøre noe på meg (oral, fingre osv.).

Så, hvordan kan jeg få han til å få ut fingeren (bokstavelig talt!)? Jeg kunne tenkt meg at han jobba litt for meg og... Føler det er ubehagelig når jenta (altså jeg) alltid må ta initativ til sex! Anonym poster: 2cee2ea2458f789a18a969a130ba22db

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes forskjellige behov hos forskjellige mennesker. Hvis han har et mindre behov for sex enn deg så er dette naturlig (pleier jo som regel å være omvendt). Hvorfor syntes du det er plagsomt at han ikke tar initiativ? Du må bare snakke med han om det.

For å få han til å gjøre ting på deg kan jo du nekte å gjøre ting på han først, funker som bare det.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig at han ønsker å være langt mer aggressiv - hvis han er tiltrukket av deg er det nesten garantert - men ikke tør av frykt for å virke som om han påtvinger deg sex. Si helt utvetydig ifra at du ønsker at han skal være frempå og være den som tar deg, og ikke bare omvendt. Det å få klar beskjed er ofte det som må til, for i vårt samfunn er menn gjerne kondisjonert til å være skeptiske til den mannlige seksualiteten som en potensiell kilde til overgrep, og enkelte tar dette mer alvorlig enn andre og blir overforsiktige for ikke å krysse noen grenser. Jeg husker selv da jeg var i slutten av tenårene og begynte å utforske sex tørte jeg knapt røre jentene jeg var sammen med før jeg fikk en eksplisitt beskjed om at det var greit, da jeg var veldig utrygg på hvor grensen gikk mellom det å ta seksuelt initiativ og det å være en overgriper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...