Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hver gang jeg prøver å bundle linjene til en 128 linje, faller den ene linja ut etter 5 -10 sekunder. Hvis jeg prøver å ringe opp igjen med den linja kobler den seg opp, men all nedlasting stopper. Dvs at nettet funker med 64, men ikke 128. dette er utrolig irriterende da 64 er altfor treigt. (bredbånd er heller ikke tilgjengelig her enda...) Kan noen hjelpe meg med å få brukt begge linjene mine? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 dette er utrolig irriterende da 64 er altfor treigt. (bredbånd er heller ikke tilgjengelig her enda...) Kan noen hjelpe meg med å få brukt begge linjene mine? Støtter ISP-en det og har du nyeste driver til kortet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 ISPen støtter det ja. Skal laste ned driver nå (at jeg ikke tenkte på det...) Så får vi se om det virker. Hvis ikke trenger jeg nok mer hjelp Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har visst de nyeste driverne... Jeg trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har visst de nyeste driverne... Jeg trenger fortsatt hjelp Støtter driveren bundling? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Ja, den gjør det. For dette har virka før, men plutselig funka det ikke lenger. Jeg gikk faktisk til det skrittet å legge inn XP på nytt pga dette. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Også virker det ikke nå heller.... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg hadde samme problem, jeg måtte skru av brannmuren i xp, da funka det for meg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 nei... dette funker heller ikke Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 HAHAHA!!!! jeg fant det ut, helt av meg selv!!! Det var Microsoft Messenger... Kan ikke forklare hvorfor den er skyld i det, men jeg tok en "long-shot" og fjerna det. Da spant nettet i gang med 128!!!! Psion goes into standby (minor brain overload) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå