chrisAK Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det som hadde gjort lumia 920 bedre.. Knappene gjort om til sort og den metall tingen bak med kameraet til sort. Da hadde jeg kanskje handlet en selv:P Ehhh, den skjønte jeg ikke...? Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 men den er jo lik lumia 900... Altså ikke ny design Den er ikke helt lik. Men nå var det mer nytenkning ift design jeg tenkte på. Jeg synes Lumia ser utrolig bra ut med de knallfargene. Iphone 5 er en strekt 4S, som for meg ikke falt i smak. I tillegg er den alt for lett. Den er så lett at den føles billig. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ehhh, den skjønte jeg ikke...? fysiske tastene og den lille delen der kameraet er.. er i sølv/metall look. Hadde de vært sort som skjermen, så hadde den vært mye finere. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 fysiske tastene og den lille delen der kameraet er.. er i sølv/metall look. Hadde de vært sort som skjermen, så hadde den vært mye finere. Knappene er svart på Lumia 920, samme er metalplaten rundt kameraet Ceramic som gjør dem langt mer ripebestandig:) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Mikkis; de ser sorte ut for det meste av tiden. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 de ser metall ut for med xD Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har du sett en live? Sitter med min i hånda akkurat nå og de er svarte for det meste. I visse vinkler i visst lys ser de litt gråaktige ut om du ser godt etter, men in general: svarte. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 de ser metall ut for med xD Du ser på Lumia 900 og ikke 920? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå