Gå til innhold

HTC 8X, Lumia 920 eller iPhone 5?

Skylake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gammle windows mobilene vill få windows 7.8 oppdatering, som skal få samme hjem-skjerm som windows 8. Christoffer89, du har veldig barnslige inlegg. Iphone 5 og iphone 4s har ikke store forskjeller, men jeg som er ute etter ytelse hadde valgt 5 fremfor 4 ja. Men jeg personlig likte ikke Iphone 5, jeg liker ikke åssen den ser så unaturlig lang ut i forholdt til andre produsenter med større skjermer.. de har liksom fått tlfnene sine til å se mer naturlige ut i bredde kontra lengde.

For meg er det HTC One X, Nexus 4 eller Galaxy SIII Det står mellom foreløpig..

Men for Deg som spør: Jeg trur samsung ativ S er et bedre alternativ..

BTW!!!

personlig ville jeg tatt iphone pga du er sikra oppdateringer i mange år

Dummeste e har hørt. De gammle blir tregere og tregere etter hver oppdatering, de får ikke alt som kommer i de nyeste oppdateringene heller! Beste tlf når det gjelder oppdateringer, er Nexus modellene til Android UTEN tvil.

Endret av Mikkis2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke hatt et eneste problem med min lumia 800, N9, N97, N900, N8 eller lumia 920.

Har derimot hatt problem med sgs2en min.

Doesnt really prove much.

Mikkis: 4.8" skjerm er det på Ativen mot 4.5" på 920?

Fair enough, men igjen har Lumiaen en del over Ativen på skjermen. oppløsning, PPI, brukbar med hansker, antiglare og er ikke AMOLED, noe som er en fordel på WP mener nå jeg.

Minnekort er greit, men ikke glem at 920 kommer med Nokia Drive og Nokia Music (sikkert mer, men disse to digger jeg), 32gb minne og et betydelig bedre kamera.

Jeg vet ikke, personlig er jeg veldig fornøyd med 920, så jeg er jo clearly biased :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ikke hatt et eneste problem med min lumia 800, N9, N97, N900, N8 eller lumia 920.

Fair enough, men igjen har Lumiaen en del over Ativen på skjermen. oppløsning, PPI, brukbar med hansker, antiglare og er ikke AMOLED, noe som er en fordel på WP mener nå jeg.

Minnekort er greit, men ikke glem at 920 kommer med Nokia Drive og Nokia Music (sikkert mer, men disse to digger jeg), 32gb minne og et betydelig bedre kamera.

Jeg vet ikke, personlig er jeg veldig fornøyd med 920, så jeg er jo clearly biased :) .

Haha, nokia fanboy?

Ser du det på den måten, får ativ s med både s-memo og 50 GB ekstra på drop box, ++. Jeg ville personlig gått for ativ s. Iphone 5 ville vert helt uakseptabelt ;)

Håper du finner den perfekte mobilen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppløsningen er den samme.. no?

Lenke til kommentar

Oppløsningen er den samme.. no?

Egentlig ikke, skjermen på nokiaen er bredere, den har en 1280x768 skjerm, mens Samsungen har 1280x720. Det vil si at Nokiaen har en skjerm som har ~61400 mer piksler, på en skjerm som er mindre.

Nå vil jeg også si at Samsung Ativ S er en god telefon, spesielt på innsiden. Men utsiden imponerer ikke, at all. Den er den svarte sauen i WP8 flokken. Den er ikke like stygg som foran som Galaxy S III, men baksiden er mye verre. Nå har jeg ikke holdt en Ativ S, det er den eneste jeg ikke har sett på utstilling, men føles en like billig som Galaxy S III er den bare leit, uansett hvor mye lagring den har. Lagring er ikke noe problem uansett, 32GB holder det, har da egentlig bare 8GB på min Sensation, det holder ikke, men jeg overlever.

Nå er dette bare personlige meninger da, andre mener helt sikkert helt andre ting.

Endret av Olestokk
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, skjermen på nokiaen er bredere, den har en 1280x768 skjerm, mens Samsungen har 1280x720. Det vil si at Nokiaen har en skjerm som har ~61400 mer piksler, på en skjerm som er mindre.

Nå vil jeg også si at Samsung Ativ S er en god telefon, spesielt på innsiden. Men utsiden imponerer ikke, at all. Den er den svarte sauen i WP8 flokken. Den er ikke like stygg som foran som Galaxy S III, men baksiden er mye verre. Nå har jeg ikke holdt en Ativ S, det er den eneste jeg ikke har sett på utstilling, men føles en like billig som Galaxy S III er den bare leit, uansett hvor mye lagring den har. Lagring er ikke noe problem uansett, 32GB holder det, har da egentlig bare 8GB på min Sensation, det holder ikke, men jeg overlever.

Nå er dette bare personlige meninger da, andre mener helt sikkert helt andre ting.

Var sikker på at de hadde samme oppløsning e da.. hehe. Samsung er kjent for sine plastikk tlfner. Helt siden SIII kom har jeg hatet designet de sitt. Stygg metallic blå, og hvit(som er dritt styggt for tlfner som samsung og iphone). Eneste tlfn jeg har likt som er hvit er one x, fordi den har svart skjerm, som da gjør at den ser fin og hel ut. Nokia har alltid tatt meg med første blikk på sine tlfner.. men jeg personlig liker ikke windows phone.. jeg hadde htc titan, den krasjet etter 1 uke;/ og da gadd jeg ikke å prøve igjenn. Minn neste tlfn blir antageligvis hvit htc one x eller en lg nexus.. liker ikke at nexus er laget av lg:/

Lenke til kommentar

Vil da si at ativ s er en langt penere mobil enn s3. Og da spesielt på baksida ;) Men trur nok at ativ s ville sitt bra ut med litt farger... ;)

Lenke til kommentar

Eneste tlfn jeg har likt som er hvit er one x, fordi den har svart skjerm, som da gjør at den ser fin og hel ut. . Minn neste tlfn blir antageligvis hvit htc one x eller en lg nexus.. liker ikke at nexus er laget av lg:/

Jepp, HTC sine 2012 telefoner er fine. Eneste "turnoff" er jo HTC Sense og at de aldri oppdaterer dem til nyeste Android :/ (og batteritiden på HTC Deluxe). Det skulle vært en HTC Nexus, ikke LG :(

Vil da si at ativ s er en langt penere mobil enn s3. Og da spesielt på baksida Men trur nok at ativ s ville sitt bra ut med litt farger...

Når du seier det så, joa. Men jeg synes det er et dårlig design med den "grillen" bakpå Ativ S.

Endret av Olestokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kossærheim: nei, langt i fr. N97 var en skuffelse, samme var n8. N900 var crazy bra. Lumiaen og n9en var greie, om enn litt for liten skjerm og slikt.

Tre beste telefonene jeg har hatt er sgs2, sgs3 og n900.

Men jeg vil likevel si lumia 920 er den mest attraktive WP8 telefonen på markedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Iphone 5 var bare en stor skuffelse. Så lite nytt. Alt det jeg ville ha av nytt og kult design, fant jeg i Lumia 920. Så den er bestilt...i gul:-)

Det som hadde gjort lumia 920 bedre.. Knappene gjort om til sort og den metall tingen bak med kameraet til sort. Da hadde jeg kanskje handlet en selv:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...