Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som vet om en potensmiddel som virker?

nexgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med sånne potensmidler er at de ikke gjør noe med lysten. For å få større lyst (les spontane ereksjoner) må du få opp mengden dopamin i hjernen. Så hvis du mekanisk sett fungerer normalt (våkner med ereksjon hver morgen f.eks) vil ikke de pillene ikke ha noen effekt.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Problemet med sånne potensmidler er at de ikke gjør noe med lysten. For å få større lyst (les spontane ereksjoner) må du få opp mengden dopamin i hjernen. Så hvis du mekanisk sett fungerer normalt (våkner med ereksjon hver morgen f.eks) vil ikke de pillene ikke ha noen effekt.

Hva kan man gjøre med for lite dopamin da?

Lenke til kommentar

Hva kan man gjøre med for lite dopamin da?

2-4 poser grønn te om dagen (effekten kommer etter et par timer om du drikker så mye), og litt kaffe (det går å få effekten med kaffe alene, men da må du drikke kanskje 3-4 kopper med pulverkaffe, grønn te gir mye mer effekt uten så mye slags uro), litt mørk sjokolade, i tillegg 4x 300mg johannesurt om dagen har jeg tatt med god effekt. I tillegg virker medisinen Wellbutrin ganske bra (jeg får stamming av det så den er ikke bra på meg), men johannesurt gir mye mer euforisk følelse i kroppen dersom du hører på noe bra musikk eller noe sånn. Sigaretter er negativt for potensen fordi det øker prolaktin. Forøvrig:

http://www.people.co...02039-23292053/

Endret av festen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...