gogga Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har en Acer laptop med en HDD som jeg har delt i 2 partisjoner. Begge partisjoner er like store. Det har ikke vært noe problem med dette i løpet av di åra jeg har hatt PC'en inntil i dag. Da vises bare den ene partisjonen mens den andre er borte. Har laget ett par skjermbilder med info for hvordan det ser ut. 1. Prøvde Datamaskinbehandling og der kan dere se at alle partisjoner er der men bare disk C er synlig. Når jeg høyreklikker på det som skal være disk D og egenskaper så kom den feilmelding opp som dere ser nede i høyre hjørne av det bildet. 2. Når jeg prøvde å kjøre partition magic og partisjons info fikk jeg dette skjermbildet fram... Siden dette er en og samme HDD som bare er delt opp så vil jeg tro det er løselig å få dette til på noe vis, men jeg trenger hjelp. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Du har bommet litt med de skjermbildene. Det er ikke mulig å lese et bilde på 300x169 pixels. Partition Magic bør du vel ikke bruke. Det er for gammelt. Lenke til kommentar
gogga Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 klikk på di bilder som ligger under teksten: Vedlagte miniatyrbilde® brukte ett program som heter EASEUS Data Recovery, og jeg kommer meg inn for å hente ut det jeg ønsker fra den partisjon ved å kjøre det program som oppstarts disk, men finner altså ikke ut hvordan denne stasjon skal kunne gjøres synlig igjen på vanlig måte :-( Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Angående feilmeldingen, du kan finne en del diskusjoner om det ved å Google på "disk management console not up to date" (å søke på norsk er som regel nytteløst). Finner noen som nevner USB. Har du noen USB enheter tilkoblet (minnepinner etc)? Lenke til kommentar
gogga Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Nei ingen USB var tilkoblet da, har pøvd å bryte strøm fullstendig med batteriet ut osv, men det er det samme gamle, bare disk C vises og eventuel om jeg plugger i USB disk eller minnekort. Disk D er usynlig. Lenke til kommentar
gogga Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 tok en restart av PC nå og da kom det på framskjermen opp en notisblokk mld med følgende tekst: [.ShellClassInfo] LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787 har dette noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå