Paal Harald Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Klarer ikke å snu den negative trenden. Kodak taper fortsatt penger Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Huff - hvorfor føles dagens Dilbert-stripe farlig relevant? Endret 6. november 2012 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hehe. Selv tenkte jeg på RIM og Nokia når jeg så den stripen ... (selv om de ikke har redesignet logoen - men HP har vel gjort det?) Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Vel, sånn er det bare, man kan ikke regne med at alle bedrifter varer evig. Tor Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Vel, sånn er det bare, man kan ikke regne med at alle bedrifter varer evig. Tor Så sant, så sant, for ingen bedrifter har gjort det hittil. De fødes, vokser opp, eldes og dør. Akkurat som alle levende organismer (som en bedrift nesten kan sammenlignes med...) Men det er mulig å forlenge livet til en bedrift gjennom kontinuerlig forbedring og videreutvikling. I ytterste konsekvens kan bedriften leve for alltid, men det skjer nok neppe...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg