Aizen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 som tråden sier! og lurer på prisen siden jeg ikke har tilgang til ps3 atm:/ Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 140 stykk som har lest men ingen som vet prisen eller om spillet er noe å skaffe seg? rart Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Koster 199,- og ja, det er verdt å skaffe seg. Spesielt hvis du liker Zelda-spill og eventyrspill. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Koster 199,- og ja, det er verdt å skaffe seg. Spesielt hvis du liker Zelda-spill og eventyrspill. på hvilken måte er det likt zelda-spill? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Konseptet går ut på det samme. Du har en verden som åpner seg opp mer og mer desto lenger du kommer i historien, du besøker forskjellige byer og må gjennomføre mange dungeons. Eneste forskjellen er at du spiller en ulv i stedet for Link og at du bruker penselen til å tegne ting med. Og grafikken selvsagt. Spillet kom ut ikke lenge etter Twilight Princess og jeg husker at jeg likte Okami bedre. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Konseptet går ut på det samme. Du har en verden som åpner seg opp mer og mer desto lenger du kommer i historien, du besøker forskjellige byer og må gjennomføre mange dungeons. Eneste forskjellen er at du spiller en ulv i stedet for Link og at du bruker penselen til å tegne ting med. Og grafikken selvsagt. Spillet kom ut ikke lenge etter Twilight Princess og jeg husker at jeg likte Okami bedre. vil penselbruken være ofte? slik jeg ser på videoer ser det ut som spillet fryser når du tegner og veldig ofte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja, den bruker du ofte. Du stopper tiden for å tegne diverse ting, alt ifra en bombe til en sol eller for å skade fiendene. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Ja, den bruker du ofte. Du stopper tiden for å tegne diverse ting, alt ifra en bombe til en sol eller for å skade fiendene. uffda, tror ikke det er noe for meg:( jeg eeeelsker zelda spillene men å måtte fryse skjermen heletiden for å tegne virker ødeleggendes for spillflyten(for min del). har sett mye på youtube og det ser jo fantastisk fint ut og musikken er også super men som sagt den der tegninga virker ødeleggendes:( takk for hjelp uansett:) Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 hvis du har en ps2 med komponent tilkobling, så er spillet nesten like fint på hd tv som hd remaken.. å leie spillet digitalt for 200kr i noen år er jeg ikke interessert i. kommer hd remaken på disk så blir den kjøpt... i mellom tiden greier jeg meg fint med ps2 versjonen... det er nå min mening. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Å leie noen år? Seriøst? Vurderer selv dette siden jeg ikke fikk det med meg på ps2. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 hvis du har en ps2 med komponent tilkobling, så er spillet nesten like fint på hd tv som hd remaken.. å leie spillet digitalt for 200kr i noen år er jeg ikke interessert i. kommer hd remaken på disk så blir den kjøpt... i mellom tiden greier jeg meg fint med ps2 versjonen... det er nå min mening. Såklart er hd versjonen myyye finere, det har jeg sett på youtube videoer og alle andre sier det. skulle bare mangle med en hd utgave. 200kr er ingenting for å "leie" et spill i "noen år". 3år (noen år) er 36 måneder og da er det jo bare 5,50kr måneden! så det våset du spyr ut er bare noe gamle litt for store nerdemannfolk ikke takler! Vis jeg skulle tatt vare på alle spillboksene, spillutstyr og konsoller jeg har samlet opp i 20år og arvet fra far og bror min hadde huset mitt sett ut som det bor en feit 40+år gammel nerd der og det er jeg ikke noe interessert i! Det er nå min mening. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 litt av en frekkas du.... det der oppgulpet ditt kan du spare oss for... er helt unødventig og komme med noe sånnt. menn er vel sånn mann kan forvente seg av iq troll som deg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Okami på PS3 er den skarpeste versjonen uten tvil. Har man PS Move liggenes er denne versjonen den man bør gå for. Jeg har hatt ps2 utgaven, Wii utgaven og nå PS3 utgaven som jeg synes er best. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 litt av en frekkas du.... det der oppgulpet ditt kan du spare oss for... er helt unødventig og komme med noe sånnt. menn er vel sånn mann kan forvente seg av iq troll som deg. hva er frekkt med det jeg sa?!?! jeg sa bare min mening! akuratt som det største trollet inne på gamer.no(ja deg) gjør hele tiden! 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 hva er frekkt med det jeg sa?!?! jeg sa bare min mening! akuratt som det største trollet inne på gamer.no(ja deg) gjør hele tiden! dine person angrep faller på sin egen idioti.... mere er det ikke å si om det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 litt av en frekkas du.... det der oppgulpet ditt kan du spare oss for... er helt unødventig og komme med noe sånnt. menn er vel sånn mann kan forvente seg av iq troll som deg. Ord del ing og rettt sk riwi ng er riktignok ikke noe en kan forvente av deg heller ser eg. Men du kommer med mye usakligheter. Og at du faktisk sitter å påstår at hvis du har en ps2 med komponent tilkobling, så er spillet nesten like fint på hd tv som hd remaken. er jo helt på trynet feil. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 hva er frekkt med det jeg sa?!?! jeg sa bare min mening! akuratt som det største trollet inne på gamer.no(ja deg) gjør hele tiden! Bare ignorer fyren. Enkelte folk tåler ikke at noen snakker negativt om dem, til tross for at de oppfører seg som idioter store deler av tiden. Vi snakker fyren som konsekvent skrev "pese" i stedet for "PC" i lengre tid. On topic hadde jeg Okami på Wii og har Okamiden (oppfølgeren) til DS, og begge er svært bra spill. Okami på Wii hadde en bug som gjorde at jeg ikke kunne gå videre etter ca halvveis gjennom spillet, men frem til da var det fantastisk bra. Okamiden er også svært bra, og DSen er perfekt til sånne spill. Når det gjelder å "fryse spillet" for å tegne tror jeg ikke du bør legge så mye vekt på det, og spesielt ikke hvis du har Move. (om Okami støtter Move, men jeg ser ingen grunn til hvorfor det ikke skal det.) Du spiller spillet i sanntid stort sett hele tiden, og du kan sloss i sanntid. Det eneste du trenger å stoppe tiden for er når du tegner, og det går stort sett ganske kjapt å tegne det du trenger. Har du først tegnet en bombe (ser ut som en Q) er det rimelig kjapt å gjøre det igjen. Å angripe fiender er bare en enkelt strek, og så videre. Det eneste som kan ta tid er å tegne rundt et tre for å få det til å blomstre og sånne nøyaktige ting, men også de er ganske enkle å få til. Og tro meg, resten av spillet gjør opp for alt dette uansett. Liker du Zelda vil du elske Okami. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå