Pugnax Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hei, Sliter veldig med at psn er treig, nedlastninger går sinnsykt tregt o.l. Gjorde ikke dette før. Er de flere som har dette problemet og/eller vet hva det kommer av? Har forsåvidt en rimlig god linje, testen via ps3 sier den er toppers, spilling over servere går bra. Er bare nedlastninger fra butikken og psn ting som går tregt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hmm, jeg har ikke lagt merke til noe enda... altså min fungerer fint. Det kan jo kanskje ha noe med alderen for din ps3 å gjøre eller at du har brukt ps3 en til å søke rundt på nettet med. Kanskje man kan få en virus eller noe? Vet ikke om det er mulig, men ikke sikker. Ellers kan man jo bare lete etter en ny oppdatering og håpe det går raskere etterhvert Men er det treig forbindelse ved online spilling å? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 fart på psn nedlastninger variere litt av og til. jeg går ut i fra at dette har med hvor mange brukere det er på psn å gjøre... og nei det er ikke noe virus på ps3'en din, det er rene tullprate. ellers lønner det seg og ta en tur innom recovery menyen og ta en "Rebuild Database" og "Restore File system" nå og da for å kvikke opp systemet.. dette tilsvarer en defragmentation på pcen fordi som vet hva det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå