muummi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Skal kjøpe meg iPhone, men vet ikke om jeg skal kjøpe 5 eller 4s. Er 3-4 uker ventetid på 5, og vet ikke om det er verdt 1000kr mer for litt større skjerm og litt raskere prosessor. Hva ville dere gjort? Takker for svar Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva jeg hadde gjort personlig? Kjøpt S3. Hva jeg hadde gjort hvis jeg var låst i din situasjon? Kjøpt Iphone 5, ser ikke poenget med å kjøpe en telefon som snart blir utdatert når det bare er 1 k forskjell. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tenk litt på at hvis du kjøper Iphone 5 så holder den seg MYE bedre i pris og du vil få igjen for det du betaler ekstra i dag. S3 er allerede allemannseie og jeg har sett de helt nede i 2500,- pent brukt på finn.no. Iphone holder seg i pris klart bedre en Android telefoner dette er bekreftet over flere år nå. Ville ikke vært i skoa til de som skal selge sin brukte S3 nå da det er drøssvis av de. Min gamle Iphone 4S 16GB gikk for 3300,- på to timer på finn... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Skal kjøpe meg iPhone, men vet ikke om jeg skal kjøpe 5 eller 4s. Kjøp deg iPhone 5. Den er merkbart lettere og raskere, og vil som andre her sier gi deg mer tilbake hvis du en gang selger den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) iPhone 5 tåler mer juling enn 4s har jeg hørt. Jeg var lenge skeptisk til iPhone fordi det var så mye snakk om at de knuste. 5´eren skal visst være mye mer solid, og lettere å fikse om den blir skadet. Jeg har aldri hatt iPhone. Den beste telefonen til mitt bruk da jeg trengte ny mobil i fjor, var en Samsung Galaxy S2. Veldig solid og glimrende til nettsurfing. Men den har litt svakt batteri. Endret 4. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 jeg har en kompis som oppgraderte fra 4s til 5. Han er overlykkelig for at han oppgraderte. På papiret tenker man kanskje ikke at det er så mye forskjell, men han kan love deg at det er fullt merkbart bedre. Gå for 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå