Storm Truck Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Hei jeg har et problem med enten HK eller Høytalerene. Når jeg kobler ut eller inn en annen usb så detter lyden ut og jeg ser en rød x som skal vise at høytaleren er muta. Når jeg feilsøker står det at "The Audio Service is not running" Jeg har prøvd å gå inn på Services i Kontrollpanel men det funker ikke. Dette problemt kan også oppsta uten at jeg bruker høytalrene. Den bruker setro inngang tror jeg. Grønn ingang på HK. Jeg har bruk disse i flere uker uten problem, så det er først idag det begynte. HK: Asus P8H77-V Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Hva mener du med "inn en annen usb" ? Er det hvilke som helt usb-enhet, alt fra minnepinne til usb-lydkort? Slik du beskriver problemet så kan det ikke være høyttalerne det er noe galt med. De skal ikke kunne påvirke en analog høyttalerutgang/services/drivere. Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 6. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Ser ut til at det var noe feil med de nye driver til lyden på HK. Så jeg skiftet til endre verson, så det fungerer greit nå. Det jeg mente var enheter som bruker usb men som sakt det er ikke så farlig vis problemet er løst. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå