eivind84 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Her er noen bilder fra dagens fototreff på Gløshaugen: 1 2 3 4 5 6 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Takk for i dag, det var morsomt å dypdykke litt i Hovedbygningen på Gløshaugen. Morsomt å se hvordan andre ser noe så velkjent. Eivind, det første bildet ditt, trappebildet er veldig stramt og fint. Nr 4 er også flott. Det blir noen "repriser" av motiv her: 1. Bueganger 2. Gangen 3. Gangto 4. Monter 5. Symmetri 6. Svart og rødt 7. Real refleksjon 8. Tre på tak 9. Foucault's pendel og oss 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Takk for fin tur igår! Liker spesielt nr 1 (godt komponert),2 og 4 (fin stemning) fra Eivind og nr. 3 og 8 (fine linjer og speilinger) fra Linda. Morsom speiling i pendelbildet forresten. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 1 Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ser ut som dette ble en fin tur Jeg var i bursdag, men her er min subjektive mening. eivind84 bilde nr 1 og fin steming på 3 og 4. Linepusle bilde nr 5 uten gelender! HelenaN bilde nr 2, 4, 5 og 7 bra "farger" og steming. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Så fint at jeg fikk noe annet enn planter å fotografere - og den vidvinkelen min hadde så absolutt godt av å bli øvd litt på. Et annerledes fototreff - likte det godt: 01.Mange interessante vinduer 02.Mange interessante vinduer 03.Mange interessante vinduer 04.Hovedbygningen 05.Akam-treff Gløshaugen 06.Realfagbygget 07.Foucaults pendel 08.Utsikt fra Hovedbygningen 09.Tenkepause i trappen - Hovedbygningen 10.Gamle Kjemi 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Enda flere fine bilder! Vanskelig å fremheve noen, men Helenas 1,2,5 og7 og Randis 3, 4 og 8 synes jeg skiller seg ut. Begge har fått til fint lys som jeg synes Hovedbygningen har mye av! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Et lite referat i bloggen. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei, det ser ut som dere fant noen motiver i hovedbygningen også. Eivin84 bilde 1 og 3. Liker den mystiske stemningen. HelenaN 7 og 8. Flotte komposisjoner og fargetoner. Linepusle 1 og 2. Vært morsomt å ha sett bildene med høyere kontrast og sort/hvitt RandiA Bilde 4 og 7. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Masse bra bilder her, ser jeg. Dumt at det krasjet med turneringen jeg måtte hjelpe til på. Håper vi kan få komme dit engang senere igjen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Takk til Linda at vi kunde fotografere på Gløshaugen. Det var gøy. Det var også bra tips med restaurant på slutten. Mine Favoriter: Eivind nr3 Linda Gangen Helena 1,2,6,10 Randi 01,02 Randi Nedenfra Fra trappa Trapphus Trapp i hallen Gangen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Flotte bilder RambaZamba, spesielt var det Trapphus helt nydelig. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Enig med Randi, "Nedenfra" synes jeg også er bra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Enig med Randi, "Nedenfra" synes jeg også er bra Ja, den er også veldig spesiell....(Nedenfra), forstår ikke hvordan han har fått til den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er enig i at "Nedenfra" er flott; jeg har også en ide om hva som er blitt gjort Det er uansett et meget spennede sted dere har vært denne gangen (sammen med det nedlagte industristedet for noen uker siden). Jeg skjønner at jeg må ta meg en tur oppover på nyåret ... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Flotte bilder RambaZamba, liker spesielt Trapphus og linjene i Trapp i hallen. Nr. 3 og 4 fra Randi er også veldig fine! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er imponert over hva vidvinkelen kan få til/med. RambaZambas "Nedenfra" er flott med lys og skygge, farger og linjer i fin harmoni. Og både trappene og trappehuset er blant mine favoritter. Trappenes linjer er herlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå