ingvildkn Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg har ikke feiret bursdagen min siden jeg var 10 år, men bestemte meg i år for at jeg skal gjøre det. Jeg skal feire den hjemme med 6 jenter. Jeg får ikke lov til å ha alkohol , så må finne morsomme ting å gjøre uten det. Er det noen som har noen festleker som funker uten alkohol? Vil jo ikke at festen min skal bli kjedelig heller... :) Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Syns det er bra at du ikke får lov til og ha alkohol, du er jo bare 15år og da skal man ikke drikke Endret 3. november 2012 av MhMh 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 3. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2012 Nødt eller sannhet Seriøst. 6 jenter og nødt eller sannhet... Det er oppskriften på en hver 14-80 år gamle menns fantasier. 11 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Med nødt eller sannhet så blir det fort artig og dristige ting... Men sørg for at forelre holder seg unna Endret 3. november 2012 av MhMh 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Inviter noen gutter? 3 Lenke til kommentar
ingvildkn Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Med nødt eller sannhet så blir det fort artig og dristige ting... Men sørg for at forelre holder seg unna Foreldrene skal langt vekk! Lenke til kommentar
ingvildkn Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Inviter noen gutter? Siden jeg har veldig kjedelige venner, tror jeg ikke det ville fungert, dessverre. Har akkurat flyttet og fikk ikke akkurat de vennene som var mest like meg. Det er sånne type jenter som bruker helgen på å stresse til neste prøve og de kommer mest sannsynlig til å dø jomfru... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Men DU kan gjøre noe med et! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nødt eller sannhet Seriøst. 6 jenter og nødt eller sannhet... Det er oppskriften på en hver 14-80 år gamle menns fantasier. Er ikke noen vits hvis de ikke filmer det :/ 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 5-6 jomfrujenter leker nødt eller sannhet på hjemme-alene-fest.. Dette må jo bli bra. 7 Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 5-6 jomfrujenter leker nødt eller sannhet på hjemme-alene-fest.. Dette må jo bli bra. Det blir spesielt bra uten alkohol haha ... (Soz for re-bumping men ja..) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tidenes bump Killzoner! hva endte det opp med at dere gjorde? Orgy? Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kjør chatroulette drikkeleken haha http://chatroulettedrinkinggame.blogspot.no/ Eller så er det mange her: http://drikkeleker.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå