mario90 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg har en god plan på hvordan jeg kan tjene en del cash, men er ikke så giret på og starte opp firma og gjøre det stort, jeg ser egentlig litt på dette som hobby =P Jeg trenger litt hjelp av folk som kanskje har noen gode ideer. Jeg vil ikke røpe for mye om hva jeg har tenkt til så andre stjeler idèen min. Jeg ønsker og kjøpe et produkt fra en nettside hvor jeg vet det er ikke så veldig mange kjøpere på, men mange selgere og ingen av disse selgerne vet hva dette produktet er verdt ,Og dermed kjøper jeg det veldig rimelig og selger det for det produktet egentlig er verdt. Jeg vet at dette fungerer og har prøvd det. Det jeg trenger dere`s tanker til er følgende: - Jeg ønsker ikke og betale skatt for dette og lurer på og opprette en konto i utlandet og kanskje bruke den kontoen til og kjøpe ting på nettet og få det sendt hjem til meg. - Jeg ønsker ikke og få produktet sendt til Norge pågrunn av toll. Og at det er litt tungvindt og få det sendt fra Usa til Norge for så og sende det tilbake til Usa. Så jeg tenker på og få meg en kontakt person der borte så jeg kan betale lønn til. for og motta og sende produkt videre. Noen som har noen tanker om hvordan jeg kan finne en person til dette ? helst Norsk. Takker for all hjelp. Om dere bare skal slenge dritt så trenger dere ikke og komentere det?=) På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 PayPal + Dropshipping ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå