-Jensen Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Har en HP Pavilion dv6-6c46eo etter at jeg innstalerte windows 8 , klarere jeg ikke å bytte skjermkort noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 (endret) HP oppdaterer drivere hvert 5. år dessverre. Kikk på denne siden, hvis du har 64 bit W8. http://leshcatlabs.n...intel-graphics/ For all del, avinnstaller driverne du har på en ordentlig måte først! Endret 3. november 2012 av lucky666 Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 3. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Når du sier "For all del, avinnstaller driverne du har på en ordentlig måte først!" mener du da at jeg skal avinstalere catalyst controlsenter før jeg instalerer den andre ? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Du har sikkert innstallert både Intel og ati driverne. Har du lastet ned fra hjemmesiden til HP? Avinnstaller både Intel HD og ATI driverne fra kontrollpanelet. Endret 3. november 2012 av lucky666 Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 3. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 No har jeg avinstalert de driveran og prøvd å oppdatere/instalere driveran som va på den linken du sendte men midt i instaleringa så skrur den seg av å så kommer det opp feil meling.. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Prøv driverne på denne siden http://forum.notebookreview.com/hp-drivers-software-forum/556469-drivers-hp-dv6-4xxx-dv6-6xxx-dv7-5xxx-dv7-6xxx-envy-14-2xxx-envy-17-2xxx-intel.html Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 No står det at grafikk kortet funke og har fåt catalyst controlsenter på pcn men det e ingen sted på catalyst control senter hvor man kan bytte fra intel hd grafikk kort til hd radeon 6700m ... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Kan du ikke gå inn i intels driver og skifte gpu derfra? Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Intels driver ? :8 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Intels kontrollpanel. Du har innstallert Intel HD? Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 kor finn eg det kontroll panelet , trur no intel HD e instalert sia det e det grafikk korte som pc kjøre på no Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 4. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Fikk fixet problemet , først så gikk jeg in på http://leshcatlabs.net/index.php/2012/11/catalyst-12-10-whql-unifl-for-amdintel-graphics/ og lastet ned og instalerte og så gikk jeg inn på hp sin hjemme side og valgte mitt produkt etter det lastet jeg ned nyere versjon av biosn og instalerte den etter det så fikk jeg det til å fungere så no kan jeg bytte fra skjerm kot så mye jeg vill , takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå