twb Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Basehopping er en mental lidelse. I dag - norsk basehopper omkom ved Grand Canyon: http://www.nettavise...icle3526484.ece Holdninger blant basehoppere: http://www.brv.no/default.asp?id=432 Endret 6. desember 2012 av twb Lenke til kommentar
twb Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og den mentale defekten basehopperne har, er nært beslektet med psykopati. - Disse folkene kan jo ikke eie samvittighet: http://www.dagbladet.no/kultur/1999/08/14/174085.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Her drar vi alle under èn kam, ja. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Her drar vi alle under èn kam, ja. ironisk at du drar 'oss' under samme kam? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, men det er alltid dei som ikkje bryr seg om dei gjer noko gale med andre. Mange har jo ikkje ein gong evnen til å sette seg i andre sin situasjon, og det er nettopp dei som stjeler frå andre. Så vi treng organisering som hindrar folk i å gjøre jævelskap. Nesj. Vi trenger å forstå konsekvensene av våre valg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nesj. Vi trenger å forstå konsekvensene av våre valg. Og korleis kan vi få desse til å forstå konsekvensene ved deira valg? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg mener at religion er for svake mennesker. 2 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og korleis kan vi få desse til å forstå konsekvensene ved deira valg? I hvert fall ikke ved å stenge dem inne sammen med hundrevis av andre sosiale avvik. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og den mentale defekten basehopperne har, er nært beslektet med psykopati. - Disse folkene kan jo ikke eie samvittighet Mulig de er beslektet med politikerne? Hvis det ikke hadde vært forbudt å hoppe i Trollveggen, kunne vi uten problemer fortalt politiet det vi vet og fått saken ut av verden. Gjør vi det nå, risikerer vi at politiet konfiskerer utstyret vårt og gir oss store bøter. Derfor har vi bestemt oss for å holde kjeft. fra din artikkel Lenke til kommentar
thepill Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 De tre vise menn kom til krybba med gaver. Er vel det han tenkte på antar jeg. hehe, det var ikke det jeg mente det jeg mener er at tradisjonene som hører julen til ikke har noe med kristendommen å gjøre! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg mener at religion er for svake mennesker. Hva med "uvitene"? Lenke til kommentar
twb Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvis det ikke hadde vært forbudt å hoppe i Trollveggen, kunne vi uten problemer fortalt politiet det vi vet og fått saken ut av verden. Gjør vi det nå, risikerer vi at politiet konfiskerer utstyret vårt og gir oss store bøter. Derfor har vi bestemt oss for å holde kjeft. fra din artikkel Mener du det er et relevant argument de kommer med der? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Mener du det er et relevant argument de kommer med der? Det er relevant mht til at politikerne som aldri klarer å ser de "unintended consequences" av de idiotiske truslene de fremsetter. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva med "uvitene"? Ja, religiøse kan vel også stemples som uvitende, pga en manglende vitenskapelig kompetanse til å innse at den hellige boken deres bare er eventyr. Jeg har absolutt ingenting imot israel, støtter de faktisk! 1 Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, religiøse kan vel også stemples som uvitende, pga en manglende vitenskapelig kompetanse til å innse at den hellige boken deres bare er eventyr. Jeg har absolutt ingenting imot israel, støtter de faktisk! Stempling er ikke på min toleranse-liste. Har selv en medfølelse for Israel på mange punkter, det er en nasjon som er totalslaktet av media. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Stempling er ikke på min toleranse-liste. Har selv en medfølelse for Israel på mange punkter, det er en nasjon som er totalslaktet av media. Nevner bare Sabra og Shatila her jeg. Og det at de "feilbombet" en FN post. Lenke til kommentar
twb Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Israel burde aldri blitt tillat etablert der det ligger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Israel burde aldri blitt tillat etablert der det ligger. Men var det ikke de som hadde Israel der før og fikk det tilbakers da det? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ein kan ikkje sjå bort i frå at dette med 21.12 faktisk kan ha noko fornuftig i seg. Sjølv om det høyrest heilt tullete ut, så var det også det flesteparten av naive nordmenn også tenkte om ein norsk terrorist. Men 22/7 kom jo likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå