Fredriking Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Heisann. I fjor så ble jeg bedt om å delta på sesjon del 1. Etter vurderingen av svarene fikk jeg vite at jeg ikke gikk videre til sesjon del 2. På den tiden var jeg egentlig ikke så interessert i å være i militæret. Det begynner å bli en stund siden, og jeg har nå egentlig endret mening om det. Jeg går 3. året på VGS, studiespesialisering, og jeg ønsker å dra til militæret etter at jeg er ferdig med videregående utdanning. Så vidt jeg vet er hovedårsaken til at jeg ikke gikk videre til sesjon del 2 det faktum at jeg svarte at jeg egentlig ikke var så interessert i det. Formen min kunne vært bedre både da og nå, men jeg har ingen helse skader eller liknende som hindrer meg, kun litt mild pollen allergi. Jeg lurer derfor på om det er mulig om (og hvordan) jeg kan få en slags revurdering for å komme inn på sesjon del 2. Født i 1994, om det er noe relevant. Takker på forhånd for svar. Endret 3. november 2012 av Fredriking Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er som sagt bare å ringe vernepliktsverket på mandag! 1 Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er i akkurat samme situasjon som deg, så slenger meg på her. Ingen som vet om det går? Eller må man ringe? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ring de kommer ikke til å skyte dere om dere ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå