Minus Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hei, sendte i sommer e-post til vpv for å få vite om jeg skal inn i fgt. i det hele tatt. De bekreftet per e-post at jeg skal i HMKG jan. 2013. Jeg har tilgode å få innkalling per brev, og trodde egentlig dette skulle bli utsendt 3mnd før oppmøte. Dvs innen utgangen av Okt? Nå er det blitt november, og jeg tenkte derfor å høre her om andre har samme erfaring ang utelatelse av innkalling, og om jeg burde ringe vpv og spør hva som foregår. Kan det være at jeg ikke blir innkalt likevel? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er vanlig å innkallelse 3 måneder før. Man har hørt om folk som har fått senere. Hvis jeg var det ville jeg ha ventet til slutten av november. Det kan hende du ikke skal inn før sent i Januar. Så kan hende du vil få innkallelse i løpet av måneden. Hvis du ikke mottar noen innkallelse, så ringer du VPV og hører med dem. Kan være andre grunner til at du ikke har fått innkallelse (usikkerhet om hvor mange garden skal ha inn osv, så kan hende du er satt opp på en annen avdeling som har innrykk senere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå