Gå til innhold

Gtx 580

Dubov

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et gtx580-skjermkort for omkring 1 år siden, og har nå i det siste startet å få problemer med det. Problemet oppstod plutselig, og over natten.

Problemet er at skjermkortet ikke fungerer sammen med skjermdriveren lengre. I starten fikk jeg bluescreen rett etter windows logoen, og nå starter pcen på nytt av seg selv, etter at skjermen min visstnok ikke får noe signal. Dette problemet vedvarer ikke om jeg kjører i safe-mode, uninstallerer driveren og starter PCen på nytt - men så fort jeg installerer skjermdriverene igjen, får jeg intet signal. Noen som vet hva problemet kan være?

Kan nevne at jeg har prøvd følgende feilsøking:

- Reinstallert drivere

- Formatert

- Prøvd andre drivere (beta/eldre)

- Renset PCen for støv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikke være at PSUen ikke klarer å levere nok strøm? Syntes forøvrig det er merkelig, da det har fungert perfekt uten problemer i nesten et år.

Det har i ettertid også dukket opp, enkelte ganger, grønne flekker/linjer rett før pcen skrur seg av.

Endret av Dubov
Lenke til kommentar

Har ikke det nei, da jeg ikke er så veldig stødig i overklokking av skjermkort. Opplevde du å få bluescreen, og at pcen ikke, i mange tilfeller, ville starte? Pcen vil i mange tilfeller ikke starte når jeg har installert driverne, så tror det blir litt vanskelig å klokke det.

Endret av Dubov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...